دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی

ژل پروفایلو چیست ؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.drvaez.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول تلفن مطب : 91620100 - 031

PROFHILO

پروفایلو (PROFHILO®) محصول جدیدی است که توسط IBSA که یک شرکت دارویی و بسیار معتبر در زمینه تولید اسید هیالورونیک (HA) می باشد، ارائه شده است. تکنولوژی این شرکت به صورتی است که از ماده خام تا محصول نهایی کنترل کاملا برپروسه تولید وجود دارد.

این شرکت با توجه به دانش بالای خود در رابطه با اسید هیالورونیک محصول جدیدی تولید کرده است که در انحصار (Patent) این شرکت بوده و توانسته است به غلظت 64 میلی گرم اسید هیالورونیک در یک سرنگ برسد. اسید هیالورونیک مولکولی است که سالها مورد مطالعه و بررسی بوده و ویژگی های آن کاملا شناخته شده است. پس باید دید این شرکت چه چیزی توانسته به این ماده شناخته شده اضافه کند که ویژگی های جدیدی داشته باشد.

ساختار ملکولی پروفایلو چگونه است؟

به طور کلی پروفایلو با ایجاد هیبرید پایدار و انحصاری، از طریق یک روش خاص و با یک عملیات حرارتی تولید شده است. با استفاده از این تکنولوژی انحصاری جدید، ترکیبی 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا (بین 1100-1400 کیلو دالتون) و 32 میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم (بین 80-100 کیلو دالتون) ایجاد شده است.

پس غلظت اسید هیالورونیک در یک سرنگ پروفایلو به 64 میلیگرم رسیده است. ایجاد این غلظت تا پیش از این غیر ممکن بود. پس با تزریق پروفایلو اسید هیالورونیک با غلظت بالا و پایین در یک ملکول پایدار همزمان به بیمار تزریق می شود. در نتیجه می توان انتظار داشت، اثر اسید هیالورونیک با وزن ملکولی پایین بر اپیدرم (آبرسانی HYDRO) انجام شود و اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا بر درم (لیفت پوست Hydrolift®) به طور همزمان موثر باشد.

پروفایلو چه مشخصات خاصی دارد؟

- مدت اثر طولانی: ترکیب پیچیده پروفایلو باعث می شود اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا تا 8 برابر بیشتر در برابر تخریب مقاومت داشته باشد.
- ویسکوزینه پایین: ویسکوزینه پایین پروفایلو باعث می شود این اسید هیالورونیک قابل تزریق با سوزن گیج 29 باشد. این مساله هم تزریق را با درد کمتر همراه می کند هم توزیع اسید هیالورونیک در پوست بهتر می شود.

- آهسته رهش بودن: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی پایین به آرامی از ترکیب پروفایلو جدا می شود و به همین دلیل التهاب کمی ایجاد خواهد شد.
- سازگاری زیاد: اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا توسط عوامل شیمیایی به هم متصل نشده بنابراین سازگاری آن با پوست بسیار زیاد می باشد.

پروفایلو چگونه تزریق می شود؟

پروفایلو در 5 نقطه هر طرف صورت تزریق می شود. این نقاط که توسط شرکت تولید کننده با همکاری تعداد زیادی پزشک متخصص پوست، تعیین شده اند به نقاط زیبایی - زیستی (Bio Aesthetic Points) معروف هستند. نقاط زیبایی - زیستی این خاصیت را دارند که دور از اعصاب و رگهای مهم هستند و بیشترین میزان انتشار اسید هیالورونیک را دارا می باشند.

در هر یک از نقاط دو دهم سی سی از پروفایلو داخل درم عمقی تزریق می شود. این تزریق با سر سوزن گیج 29 انجام می شود که در نتیجه درد کمی برای بیمار دارد.

ژل پروفایلو در اصفهان

تزریق در این نقاط چه نتایجی برای پوست صورت دارد؟

تزریق پروفایلو نه تنها باعث کاهش روند آتروفی ناشی از پیری در این نقاط می شود و ناحیه گونه و زیر گونه را برجسته تر می کند بلکه باعث بهبود ظاهری کل صورت، افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست و افزایش شفافیت پوست نیز خواهد شد. همچنین این تزریق باعث رفع چین و چروک صورت به صورت سطحی و حتی چروک های عمیق مثل خط خنده (nasolabial fold) می شود.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

یکی از مزایای اصلی ژل پروفایلو تاثیر گذاری سریع آن است که بلافاصله پس از تزریق می توان آن را مشاهده کرد . البته پس از چند روز برطرف شدن تمام عوارض تزریق ژل تاثیرات آن بهتر نمایان خواهد شد .یکی دیگر از مزیتهای پروفایلو نداشتن مراقبت های پیچیده بعد این تزریق است و میتوانید فعالیت های عادی روزانه را از سر بگیرید.تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که فعالیت های سنگین و پرهیز از نور خورشید را در نظر داشته باشید .این ژل کاملا" بی خطر بوده و سازگار با پوست ساخته شده است . بنابر این خیلی زود در نواحی که تزریق شده جا افتاده و حالت طبیعی به خود میگیرد و تاثیرات جوانسازی روی پوست ایجاد میکند.این ژل تنها تاثیر بر زیبایی پوست ندارد بلکه درمان و ترمیم بافتهای آسیب دیده که چربی خود را از دست داده اند را انجام می دهد و باعث شادابی،شفافیت پوست و جوانسازی پوست می شود .یک نکته بسیار مهمتر اینکه ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک عمیق یا سطحی تعداد جلسات کمتری نسب به سایر روشهای جوانسازی نیاز دارد .

عوارض تزریق ژل پروفایلو چیست ؟

پس از تزریق ژل پروفایلو به پوست مقداری قرمزی در ناحیه تزریق ژل ایجاد می شود و اندکی خارش،حساسیت به لمس و تورم که این موارد معمولا" بعد از گذشت زمان 24 ساعت برطرف می شوند .اگر به متخصص پوست خوب مراجعه کنید که در انجام این کار مهارت و تجربه لازم را داشته باشد و همچنین از مواد با کیفیت نیز استفاده کرده باشد هرگز عوارض غیر طبیعی مانند عفونت را تجربه نخواهید کرد.

فواصل درمانی پروفایلو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه پروفایلو ترکیب هیبرید مقاوم شده است، این ماده به هیالورونیداز طبیعی بدن مقاوم است و اجازه می دهد فواصل درمانی به جای هفتگی در روشهای معمول تحریک زیستی (Bio-Stimulation) که هفتگی انجام می شده است، درفواصل بیشتری انجام شود. هرگاه اولین جلسه درمانی انجام شد، جلسه بعدی یک ماه بعد انجام می شود.

جلسه کنترل و سوم درمان، دوماه پس از جلسه دوم است. توصیه می شود این درمان هر 6 ماه تکرار شود. با کاهش تعداد جلسات درمانی، درد ناشی از تزریق و احتمالا کبودی هر جلسه کمتر می شود و نتیجه بهتری برای تحریک پوست به جوانسازی (Bio-Stimulation) ایجاد می شود.

برای مشاهده ویدیوی همه کاربردهای فیلر کلیک کنید.

هزینه تزریق ژل پروفایلو

مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو بر روی صورت حدود 6 ماه طول میکشد وبعد از آن نیاز است که دوباره تزریق انجام شود پس بهتر است مراجعین بدانند که در چه فواصل زمانی قرار است چه مبلغی برای انجام آن هزینه کنند.هزینه تزریق ژل پروفایلو به عوامل زیادی بستگی دارد ، نوع ژل بسته به میزان هیالورونیک اسید موجود در ژل و همچنین میزان ژل به کار رفته در انجام تزریق می تواند بر هزینه های شما موثر باشد .قیمت پایه انواع ژل پروفایلو بر اساس سی سی تعیین می شود و در هر جلسه حداقل دو سی سی از این ژل نیاز است . بسته به میزان آسیب پوست شما که چند جلسه و چه میزان تزریق ژل مفید است برآورد هزینه از شخصی به شخص دیگر متفاوت است بنابر این حتما" به یک جلسه ویزیت حضوری و تعیین هزینه های دقیق این عمل و سایر مواردی که ممکن است از سوالات مراجعین باشد نیاز است .

پانوشت

تمامی فیلرها یا ژل های معتبر دارای برچسب هایی هستند که مشخصات مهم فیلر مثل نام فیلر، شماره تولید، تاریخ انقضا و حجم فیلر برروی آن درج شده است. اگر به سلامتتان اهمیت می دهید حتما از پزشکتان بخواهید که برچسب فیلر را در اختیار شما قرار دهد و آنرا در جایی نگهداری کنید. حتی اگر فیلر شما برچسب ندارد، می توانید جعبه آنرا دریافت کنید و عکس جعبه یا خود آن را نگهداری کنید.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

داشتن این اطلاعات در آینده برای شما مفید خواهد بود. از طرف دیگر با این کار از اینکه به شما فیلرهای بی کیفیت یا فله ای تزریق شود جلوگیری می کنید. برای کمک به سلامت جامعه در انتشار این پیام کوشا باشید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

چهار نکته طلایی برای محکم کردن موها

دکتر کامبیز بهشید [ پوست و مو ]

بررسی علت سیاهی پشت کمر و درمان آن

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

درمان ریزش مو با داروی فیناستراید( پروپشیا)

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

درمان آرتروز زانو با تزریق ژل

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده چیست؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

پروتز سینه، تناسب اندام و سرشانه ها

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

نکاتی مربوط به لیزر موهای زائد پا

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت سفیدی مو در نوجوانی

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت