facebook instagram telegram www.pezeshkonline.ir




















عادت های منجر به اضافه وزن ( قسمت سوم )
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

عادت های منجر به اضافه وزن ( قسمت سوم )

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
عادت های منجر به اضافه وزن ( قسمت سوم )


تند غذاخوردن
۲۰ دقیقه طول می کشد تا فرمان پر شدن معده و سیری شما، از شکم به مغز برسد. کسانی که آهسته غذا می خورند در مقایسه با همسالان خود که تند تر غذا می خورند ۶۶ کالری کمتر دریافت می کنند. حتما از خودتان می پرسید این عدد ۶۶ چه چیز را نشان می دهد؟ اگر شما بتوانید در هر وعده آهسته غذا بخورید، هر سال بیش از ۱۰ کیلوگرم وزن کم می کنید!

غذاخوردن در دکه یا بوفه اغذیه فروشی
آدم های چاقی که از بوفه یا رستوران های کوچک غذا می خرند صندلی هایی را برای نشستن انتخاب می کنند که به پیشخوان یا محل آماده سازی غذا مشرف باشند. باید پشت به پیشخوان مغازه بنشینید تا غذا شما را وسوسه نکند.

معاشرت با آدم های چاق
بررسی ها نشان می دهد زمانی که دوست شما چاق باشد، احتمال چاق شدن شما نیز تا ۵۷ درصد افزایش می یابد. این احتمالا به رفتارهای اجتماعی و انتظار جمع از شما مربوط می شود. با کسی معاشرت کنید که برنامه کاهش وزن را آغاز کرده باشد و فعالیت هایی را پیشنهاد بدهد که هر دو بتوانید آنها را انجام دهید. همچنین اجازه ندهید کسی غذای خودش را به شما تحمیل کند!

غذا خوردن در بشقاب های بزرگ
۹۸,۶ درصد از آدم های چاق در بشقاب های بزرگ غذا می خورند که این به معنای صرف غذای بیشتر، دریافت کالری اضافی و چاق شدن است. با انتخاب ظروف کوچک تر مراقب مقدار غذایی که می خورید باشید. اگر با یک بشقاب سیر نشدید می توانید یک بشقاب دیگر سفارش بدهید.

چیدن غذا روی میز آشپزخانه
از چیدن ظروف روی میز غذاخوری آشپزخانه خودداری و غذا را از آنجا خارج کنید. بررسی ها نشان می دهد که وقتی غذا در آشپزخانه صرف می شود، افراد ۳۵ درصد بیشتر غذا می خورند. زمانی که لازم باشد برای برداشتن غذای بیشتر از جا بلند شوید و به آشپزخانه بروید، قید آن را می زنید.

برداشتن لقمه های بزرگ
کسانی که برای خودشان لقمه های بزرگ می گیرند ۵۲ درصد بیشتر از آنهایی که لقمه کوچک می گیرند و غذا را بیشتر می جوند کالری دریافت می کنند. با تقسیم غذای خود به لقمه های کوچک زودتر سیر می شوید و از غذاخوردن لذت می برید. به عنوان یک قانون کلی، هرچه کوچک تر لقمه بگیرید شکم کوچک تری خواهیدداشت.

آب نخوردن
دریافت آب به مقدار کافی برای تمام عملکردهای بدن لازم است و هرچه بیشتر آب بنوشید، احتمالا اینکه لاغر بمانید بیشتر خواهدشد. افرادی که قبل از غذا دو فنجان آب می نوشند ۳۰ درصد بیشتر از آنهایی که خود را تشنه نگه داشتند وزن کم کردند.

پرخوری احساسی یا عصبی
کسانی که در واکنش به احساسات خود غذا می خورند و هر وقت دچار استرس می شوند باید چیزی بخورند ۱۳ برابر بیشتر از دیگران اضافه وزن پیدا می کنند. اگر هر وقت استرس می گیرید میل به غذاخوردن دارید، آدامس بجوید یا یک لیوان آب بنوشید.

از مطالب دکتر منصور ریسمانچیان ( حوزه ی تغذیه،پوست و مو در اصفهان ) برای سلامتی ،و پیشگیری از بیماری های خود و عزیزانتان استفاده فرمایید و در صورتی که مطلب را مفید تشخیص دادید لطفا آن را به اشتراک بگذارید.

دکتر مهدی طرزی - جراح زیبایی بینیمطالب و مقالات پزشکی مرتبط
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

سرعت كاهش وزن

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

راهنمای تغییر سبک زندگی و عادت غذایی ب ...

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
دکتر فرناز عطائی - متخصص روانپزشکی

تغییر رفتار زیربنای کنترل وزن

دکتر فرناز عطائی [ متخصص روانپزشکی ]

آدرس وب سایت : www.drataie.ir
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
پروانه کاظمی - کارشناس ارشد تغذیه

مناسب ترین ورزش های کاهش وزن

پروانه کاظمی [ کارشناس ارشد تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.dietkazemi.ir
آدرس مطب : تهران بلوار همیلا خیابان پارک میدان پارک ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه سوم واحد 5 تلفن مطب : 44495410 - 021
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

اضافه وزن و BMI

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

روش محاسبه وزن نرمال

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
شهزاد محمدیان - کارشناس ارشد تغذیه

کاهش وزن در کشتی گیران

شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.armitaclinic.ir
آدرس مطب : شهرک غرب بلوار فرحزادی تقاطع دریا خ نورانی پلاک 19 طبقه سوم تلفن مطب : 22366770 - 021
شهزاد محمدیان - کارشناس ارشد تغذیه

چند توصیه ساده و کاربردی برای کاهش وزن

شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.armitaclinic.ir
آدرس مطب : شهرک غرب بلوار فرحزادی تقاطع دریا خ نورانی پلاک 19 طبقه سوم تلفن مطب : 22366770 - 021
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

تاثیر افدرا در کاهش وزن

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

داروهای کاهش وزن با مکانیسم کاهش اشتها

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

داروی کاهش وزن با مکانیسم کاهش جذب

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
شهزاد محمدیان - کارشناس ارشد تغذیه

چند نکته طلایی برای کاهش وزن

شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.armitaclinic.ir
آدرس مطب : شهرک غرب بلوار فرحزادی تقاطع دریا خ نورانی پلاک 19 طبقه سوم تلفن مطب : 22366770 - 021
پروانه کاظمی - کارشناس ارشد تغذیه

ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن

پروانه کاظمی [ کارشناس ارشد تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.dietkazemi.ir
آدرس مطب : تهران بلوار همیلا خیابان پارک میدان پارک ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه سوم واحد 5 تلفن مطب : 44495410 - 021
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

محاسبه وزن ایده آل

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

عوامل مؤثر بر تنظیم دریافت انرژی و وزن ...

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

عوامل مؤثر بر تنظیم دریافت انرژی و وزن ...

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

اشتباهات شایع در كاهش وزن ـ قسمت اول

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

اشتباهات شایع در كاهش وزن ـ قسمت دوم

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی

افزایش سرعت كاهش وزن

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

آدرس وب سایت : www.rismanchian.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم تلفن مطب : 32207810 - 031
گیتی بهدادی پور - کارشناس تغذیه

وزن چگونه کاهش می یابد؟

گیتی بهدادی پور [ کارشناس تغذیه ]

آدرس وب سایت : www.behdadipour.com
آدرس مطب : 1 تلفن مطب : 1 - 1
پیامهای بهداشتی
ورزش منظم راهي براي سلامت قلب است


مطالب پزشکی پر بازدید
وب سایت های پر بازدید پزشکان