facebook instagram telegram www.pezeshkonline.ir
دکتر فرخانی
دکتر مریم ملکی
دکتر ابوالفتح محرابیان
دکتر محمد علی نیلفروش زاده
دکتر محمد مهدی طرزی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری
دکتر حمید وحیدی



سوال پزشکی کاربر

سوال :

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز آقای دکتر من مدت 3 ماه بود قرص فیناستراید و ماینوکسیدل 5 دصد استفاده میکردم که در ماه دوم فیناستراید را قطع کردم و ماینوکسیدل 5 درصد را ادامه دادم ولی ریز موهام به طور کامل قطع نشد و به شکل عجیبی موهای دست و بازوم رشد کردند و تبدیل به موهای سیاه شدند میخاستم بپرسم مشکل از کجاست از قرص یا ماینوکسیدل؟؟ آیا راه حلی داره ؟؟ خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. یه سوال دیگم داشتم اخیرا تونیکی با نام طلسم راهی بازار شده که مجوز از وزارت بهداشت داره.نظر شما در این مورد چیه ؟؟ اینم لینک سایتش www.shahdaracaspian.com با تشکر فراوان


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

احتمالا به دلیل مینوکسیدیل است. در ضمن طلسم پشتوانه علمی ندارد. [ 1391-03-26 ]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید
پیامهای بهداشتی
تشويق بايد بي درنگ پس از انجام رفتار مطلوب صورت گيرد تا كودك بتواند دقيقاً رابطه بين تشويق و عملي را كه مورد تأييد قرار گرفته رادرك كند


مطالب پزشکی پر بازدید
وب سایت های پر بازدید پزشکان