facebook instagram telegram www.pezeshkonline.ir




















سوال پزشکی کاربر

سوال :

سلام خانم دكتر وقتتون بخير،يه سوال خدمتتون داشتم شما فرمودين كرم فارماسريز ساخت لهستان باعث جوش نميشه ولي من وقتي مصرف ميكنم جوش ميزنم دليلش چيه؟بخاطر كرم هستش يا عوامل ديگه؟خيلي ناراحتم وقتي كرم ميزنم اينجوري ميشه،مرطوب كننده برا پوستي ك خشكه و جوش هم ميزنه و كم ابه و مستعد به اكنه چي پيشنهاد ميدين؟ممنونم


دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ] :

سلام اگر در اثر مصرف کرم دچار جوش میشوید استفاده را قطع نمایید ممکن است پوست شما واکنش نشان میدهدتوصیه میکنیم برای اینکه مجدد دچار این عوارض نشوید حتما توسط پزشک متخصص معاینه شوید و با نظر ایشان درمانها را ادامه دهید [ 1396-11-23 ]


پاسخ سوال پزشکیجوش پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031
پیامهای بهداشتی
پدر و مادر عزيز ، شما نقش اصلي را در شکل گيري شخصيت ، طرز فكر، ثبات عاطفي و مهارتهاي فردي و اجتماعي كودك داريد


مطالب پزشکی پر بازدید
وب سایت های پر بازدید پزشکان