سوال :

سلام. آقایی ۴۰ ساله هستم. آزمایش زینک دادم و نتیجه اش شد ۷۳. یعنی پایین ترین حد. بین ۷۲.۶ باید باشه تا ۱۲۷ . اگه اشتباه نکنم.آیا لازمه مکملی مصرف کنم و چی پیشنهاد میدین. ضمنا میتونه ریزش موهام از این باشه؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام بله میتونید از قرصهای ویتامینه حاوی زینک به مدت زمان محدود3-4 ماه استفاده نمایید [1398-06-25]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان آرتروز با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
آیا بوتاکس باعث سردرد میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بلفاروپلاستی پلک تحتانی چه نتایجی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هفت نکته برای حداکثر اثر درمان ضد آکنه ( جوش صورت )دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پوکی استخوان چیست ؛ علت ، علائم ، پیشگیریدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیش فعالی کودکاندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
چرا رادیوگرافی برای چاق ها به سختی انجام می شود؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
درمان میگرن با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت