facebook instagram telegram www.pezeshkonline.ir






سوال پزشکی کاربر

سوال :

سلام خانم ئکتر یه سوال در رابطه با هورموندرمانی ام تو اف دارم . من هورمون درمانیو برای زنانه سازی شروع کردم ولی میل جنسیم کاملن از بین رفت برای همین قطعش کردم .مگر زنان میل جنسی ندارن ؟پسچرا زنان ترنسجندر با انجام هورموندرمانی فعالیت و تحریکات جنسیشون از بین میره در حالیکه انتظار دارن میل جنسیشون با دیدن یا ارتباط با مردها بیشتر هم بشه. میشه یه تو ضیحی برام بدین. چون من خیلی دوسدارم زنانه بشم ولی میل جنسیم بصورت زنانه بشه ولی با شروع هورموندرمانی کلن میل جنسیم از بین میره ممنون.


دکتر مطهره میردامادی [ متخصص اعصاب و روان ] :

هورمون درمانی زیر نظر تیم پزشکی باید انجام بشه چون عوارض غیر قابل برگشت ایجاد می کند [ 1398-02-17 ]


پاسخ سوال پزشکیزنان جنسی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع گلدیس ، ورودی دوم ، طبقه دوم
تلفن : 31317558 - 031
پیامهای بهداشتی
مقايسه كودكان با يكديگر ، اعتماد به نفس آنها را كاهش مي‌دهد


مطالب پزشکی پر بازدید
وب سایت های پر بازدید پزشکان