شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین - پرتال اطلاع رساني

درمان های سریع و راحت برای جوان تر شدن چهره

شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir

با بالا رفتن سن، خطوط و چین و چروک هایی بر روی پوست ظاهر می شود که ظاهر ناخوشایندی بر چهره فرد دارد. یکی از دغدغه های اصلی افراد این است که دنبال روش ها و درمان هایی برای رفع این چین و چروک ها و جوانسازی چهره خود می باشند. امروزه با پیشرفت علم روش های بسیاری برای جوانسازی چهره و زیبایی وجود دارد که در ادامه به درمان های زیبایی که به جوان تر شدن شما کمک می کند و باعث رفع و بهتر شدن خطوط و چین و چروک پوست می شود، اشاره کرده ایم.

جوان‌سازی

آنچه در این مطلب میخوانید

بوتاکس و بالا کشیدن ابروها

در این عمل زیبایی معمولا پوست اطراف و بالای ابروها کمی به بالا کشیده می شود به طوری که انحنای طبیعی ابرو چند میلی متر بالاتر قرار می گیرد. تزریق بوتاکس با آرام کردن عضلات زیرین به منظور صاف کردن پوست و آرام کردن عضلات بین ابروها اثر می کند. این کار به عضلات پیشانی اجازه می دهد تا عضلات آرام شده بین ابروها را بالا بکشند و در نتیجه موجب بالا رفتن ابروها و نمایان شدن بیشتر چشم ها شود.

لیفت ابرو با بوتاکس

درمان خطوط عمقی پیشانی

در فرایند پیری بخشی از حجم صورت از دست می رود و پوست اضافی و فضای خالی در طرفین چشم ها و شقیقه ها باقی می ماند. با پر کردن این نواحی گود شده و پر کردن عمق خطوط پیشانی به کمک روش های زیبایی ساده مانند تزریق فیلرهای پوستی (ژل) چهره جوان تر می شود.

انواع خطوط چهره

رفع چروک های گوشه ی چشم

چروک های گوشه چشم یا خطوط پنجه کلاغی به خطوط ریزی گفته می شود که به صورت شعاعی از گوشه چشم شروع می شوند. این چروک های چشم با قرارگیری زیاد در معرض آفتاب و دود سیگار شدید تر می شود. تزریق بوتاکس به راحتی می تواند این خطوط را با ضعیف کردن عضلات برطرف نماید.

خط خنده و چین بین لب و چانه

چین های نازولابیال (چین بین بینی و لب) یا خط خنده و منتولابیال (چین بین لب و چانه) باعث غمگین به نظر رسیدن چهره می شوند. این چین و چروک ها اولین علائم پیری چهره هستند. درمان آن با فیلرهای حجم دهنده انجام می شود که حجم را به این نواحی بازگردانده و تولید کلاژن در این نواحی را تحریک می کند.

رفع چین ناودان اشکی

پف زیر چشم، تیرگی زیر چشم و گودی زیر چشم ها باعث می شود حتی چهره جوان، پیر و خسته به نظر برسد. به علت کاهش رطوبت و حجم پوست، ناحیه بین چشم ها و بینی که ناودان اشکی نام دارد، فرو رفته و خالی به نظر برسد و همین امر باعث خسته به نظر رسیدن چهره می شود. با کمک تزریق فیلر نرم به راحتی می توان این ناحیه را پر کرده، گودی زیر چشم را محو کرد و چهره را جوان تر نمود. در صورتی که از نتایج راضی نباشید می توان به راحتی آن را به حالت اول بازگرداند.

تزریق ژل زیر چشم

برجسته کردن گونه ها

مشخص ترین نشانه فرایند پیری در ناحیه سیب گونه دیده می شود. بازگرداندن حجم از دست رفته این ناحیه باعث جوان شدن چهره می شود. بدون این که نیازی به تحمل درد کاشت گونه داشته باشید می توانید از داشتن گونه هایی زیبا و برجسته لذت ببرید. این کار با استفاده از فیلرهای با چگالی بالا انجام می گیرد. هنگامی که پوست روی گونه با استفاده از این مواد پر و کشیده می شود، خط خنده نیز کشیده شده و عمق آن کاهش می یابد و افتادگی گونه ها اصلاح می شود.

تزریق ژل به گونه

رینوپلاستی غیر جراحی

تقریبا همه افراد برجستگی یا قوز بینی با درجات مختلف، انحراف بینی یا نوعی بدشکلی بینی دارند. بسیاری از این افراد که تمایل به تغییر اندازه بینی خود با جراحی ندارند، می توانند رینوپلاستی غیر جراحی (با تزریق ژل) انجام دهند. همچنین این روش گزینه خوبی برای بیمارانی است که قوز بینی دارند، افتادگی مختصر نوک بینی دارند و یا پل بینی مسطح (بینی آسیایی) یا نوک بینی پهن با برجستگی کم دارند. در صورتی که از نتایج راضی نباشید می توان به راحتی آن را به حالت اول بازگرداند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله زیبایی بینی بدون جراحی مراجعه کنید.

اصلاح فرم و نوک بینی با تزریق ژل

اصلاح لبخند

با چند تزریق بوتاکس در نواحی استراتژیک می توان از بالا رفتن بیش از حد گوشه های لب بالا به سمت بالا در هنگام خندیدن و دیده شدن لثه جلوگیری نمود. با این روش لبخندی زیبا را به خود هدیه دهید.

اصلاح طرح لبخند

برجسته کردن چانه

با افزایش سن چانه کشیده وافتاده می شود. با استفاده از فیلرمی توان مشکل بلند بودن چانه و یا کوتاه بودن آن را حل نمود. خطوطی که از گوشه های لب به سمت چانه کشیده می شود را می توان با استفاده از فیلرازبین برد. همچنین در صورتی که چال چانه داشته باشید و از آن ناراضی باشید، می توانید با فیلر آن را پر کنید. افرادی که چانه کوچک یا عقب دارند گزینه بسیار مناسبی برای تزریق فیلر هستند و نتیجه بلافاصله قابل ملاحظه است.

برجسته کردن چانه

برجسته کردن لب ها

درهرسنی می توان لب ها را پر، گوشتی و برجسته نمود. با استفاده از فیلر علاوه بر ایجاد زیبای طبیعی در لب ها، می توان مشکلاتی مانند نازک بودن، چین و چروک لب و غیرقرینگی را برطرف نمود. با کمک فیلر می توان حجم از دست رفته را به لب ها بازگرداند. این روش بسیار سریع و راحت است. همچنین می توان گوشه های پایین افتاده لب را به سمت بالا کشیده و چهره را شادتر و شاداب تر نشان داد. در صورتی که از نتایج راضی نباشید می توان به راحتی با تخلیه فیلر، آن را به حالت اول بازگرداند. اگر قصد برجسته کردن لب های خود را دارید، پیشنهاد می کنیم به مواردی که در مقاله نکات قبل از تزریق ژل لب توضیح داده ایم، توجه نمایید.

تزریق ژل لب

زاویه سازی صورت

با تزریق فیلر می توان خط فک را تقویت کرد و جوانی را به نیمه پایینی صورت بازگرداند. همچنین افرادی که صورت باریک و کشیده دارند، با فرم دهی و زاویه سازی فک با تزریق ژل می توان این نواحی را برجسته کرد و به اصطلاح زاویه دار نمود و زیبایی خاصی برای کل صورت ایجاد کرد.

زاویه دار کردن فک و صورت

لیفت گردن نفرتیتی

لیفت گردن نفرتیتی سبب کشیده شدن پوست به سمت بالا و به حداقل رسیدن چین ها و شلی و افتادگی پوست فک پایین می شود در نتیجه ساختار استخوانی برجسته تر و نمایان می شود. علاوه بر این تزریق بوتاکس در باندهای عمودی گردن (باندهای برجسته عمودی که با افزایش سن در گردن مشهود می شود) افتادگی ناحیه زیر فک را کاهش داده و چین و چروک گردن را برطرف می کند.

 تزریق بوتاکس در گردن و لیفت گردن نفرتینی

تعریق زیر بغل و کف دست

تعریق بیش از حد (هیپرهیدروز) می تواند کیفیت زندگی بیماران را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، به شکلی که در روابط اجتماعی شغلی و همچنین فعالیت های روزانه تداخل ایجاد می کند. درمان غدد عرق درپوست با بوتاکس سبب مهارشدن استیل کولین می گردد و در نتیجه تولید عرق نیز کاهش می یابد .مقدار کم تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل یا کف دست، باعث جلوگیری از تولید عرق در این نواحی می شود. نتایج این درمان تا 10 ماه حفظ می شود.

حذف موهای زائد

لیزر الکس در برطرف کردن دائمی موهای زائد در تمام نواحی بدن از جمله زیر بغل، بالای کمر، اطراف ابرو، ساق پا، موی جلوی گوش و غیره بسیار موفق است. لیزر موهای زائد باعث تخریب دائمی بیشتر فولیکول های مو می شود و در زمان محدودی می تواند صدها فولیکول مو را از بین ببرد. پوست ناحیه لیزر شده، مخصوصا ساق پا و صورت صاف و لطیف می شود و فاقد لکه های پوستی ناشی از موهای زیر پوستی.

لیزر موهای زائد

جوان کردن دست ها

به مرور زمان با افزایش سن، پوست دست حتی سریع تر از چهره پیر می شود. با استفاده از ترکیبی از فیلر و لیزرهای غیر تهاجمی می توان نتایج شگفت انگیزی دراین زمینه به دست آورد. با این روش آی پی ال پیشرفته می توان لکه های سطحی پشت دست ها را بدون عارضه محو کرد.

جوانسازی ذست‌ها

جوان کردن پوست پا

یکی از علائم پیری در همه افراد خشکی، چین و چروک، پوست ضخیم و پینه های تشکیل شده در پا و به خصوص در اطراف پاشنه و بالشتک پا و همچنین رشد ناخن به داخل گوشت است. یک درمان خانگی فوری غوطه ور کردن مچ پا در آب گرم مخلوط با مقداری نمک دریا و استفاده از سنگ پا برای جدا کردن لایه سلول های مرده می باشد. سرعت تبدیل سلولی در کف پا بسیار بالا است بنابراین باید مرتبا این ناحیه را با روش گفته شده لایه برداری نمایید.

روش دوم این است که دو تا سه شب در هفته پیش از خواب پا را با مقداری وازلین ماساژ بدهید. جوراب مشکی بپوشید تا رطوبت با حفظ شود و در طول شب رطوبت رسانی کافی انجام شود. همچنین هنگامی که لوسیون یا مرطوب کننده به ساق پای خود می زنید، کف پا را فراموش نکنید. با این کار خشکی پا برطرف شده و لایه برداری ملایمی انجام می شود.

جوان‌سازی پوست پا

کشیدن و سفت کردن پوست

‎فناوری هایفوتراپی ، آر اف فرکشنال و تیکسل روش های جدید و بسیار کم عارضه برای سفت کردن و کشیدن پوست در مراحل اولیه چین و چروک و شل شدن پوست و بافت های زیر پوست اطراف گردن و صورت هستند. با این درمان خط فک مشخص تر شده و چهره جوان تر می شود. این روش بسیار راحت و سریع بوده و برای بهبود کانتورهای صورت و حتی شکم، بازو، ران و باسن بدون جراحی و عوارض انجام می شود.

هایفوتراپی

طراحی سایت شخصی بستری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن کسب و کار، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را در دنیای وب معرفی نمایید. شما می تواند ساخت وب سایت خود را به ما بسپارید و در قبال آن به طور چشمگیری با افزایش رتبه سایت خود مواجه شوید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128883465 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

کدام تغییرات پستان ها طبیعی و کدام خطرناک هستند؟

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

آنتی بیوتیک های گیاهی که باید بشناسید

دکتر حسین صفوی زاده [ طب مکمل ]

خطرات کهیر،برای درمان کهیر چه بخوریم؟

دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]

آیا هر توده ای در بیضه سرطان است؟

دکتر امیر بهنام فر [ فلوشیپ جراحی سرطان های دستگاه ادراری و تناسلی ]

چگونه مژه هایی پرپشت داشته باشیم

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

ژل های دائمی یا غیرقابل جذب چه هستند؟

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]

ترجمه جواب ماموگرافی یا تفسیر آن

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

تزریق چربی به زیر چشم چگونه انجام میشود؟

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت