کلینیک پوست ارکیده - پوست ، مو و زیبایی

تاثیر پروفایلو بر جوانسازی پوست

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.orkideclinic.ir
آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم تلفن مطب : 32263360 - 038

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین راه ها برای جوانسازی نقاط مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است. این ژل به خوبی با بافت های پوست و چربی ادغام شده و آسیب ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می برد. استفاده از این ژل می تواند تاثیر زیادی در درمان آسیب های پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد. به علاوه ژل پروفایلو کاملا ایمن است و به صورتی کاملا طبیعی و زیبا علائم پیری را در شما از بین می برد.

تزریق پروفایلو به عنوان روشی برای جوانسازی توسط دکتر پرستو خسروانی در شهرکرد انجام می شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش و هماهنگی با مرکز پوست و موی دکتر خسروانی می باشید؛ با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایید.

پروفایلو چگونه عمل میکند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

کاندید مناسب پروفایلو

اگر قصد دارید از ژل پروفایلو برای برگرداندن زیبایی به چهره خود استفاده کنید، باید بدانید که تزریق این ژل محدودیت سنی ندارد. با این وجود پزشکان متخصص توصیه می کنند که افراد بالای 30 سال از این ژل استفاده کنند. به علاوه بهتر است تا پیش از بروز چروک های پوستی یا آسیب ها برای تزریق ژل اقدام نکنید. اما از آنجایی که این ژل خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی نیز دارد، افراد جوان تر نیز می توانند کاندید مناسبی برای تزریق آن باشند. حجم دهندگی با استفاده از ژل پروفایلو حالتی غیرعادی و نامتقارن نداشته و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

علاوه بر این افرادی که به دنبال روشی بدون جراحی برای برطرف کردن اشکالات موجود در چهره خود هستند می توانند تزریق ژل پروفایلو را امتحان کنند. تزریق این ژل برای خانم ها و آقایان در هر سنی مناسب است و باعث جوان تر شدن و جذاب تر شدن چهره آن ها می شود.

ممکن است به دلایلی پزشک شما را کاندید مناسبی برای تزریق ژل پروفایلو تشخیص ندهد یا روش های دیگر را به شما پیشنهاد دهد. اما به طور کلی این روش برای افراد مختلف مناسب بوده و کاملا بی خطر است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی این ژل در افراد مسن تر معمولا بهتر است. استفاده از این ژل برای افراد بالای 60 سال با چین و چروک های عمیق یا پوست انعطاف ناپذیر می تواند موثر باشد. اما لازم است که تعداد جلسات مشاوره ای بیشتر شود تا پزشک بتواند در مورد میزان ژل مورد نیاز و تعداد جلسات تصمیم بهتری بگیرد.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

پروفایلو و جوانسازی پوست

در چه مواردی از ژل پروفایلو استفاده میشود؟

ژل پروفایلو فایل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

نتایج حاصل از درمان پروفایلو در اغلب اوقات تا ۶ ماه دوام داشته؛ اما می تواند از یک فرد تا فردی دیگر متفاوت باشد.

نواحی مختلف تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف صورت باعث کندتر شدن روند پیری این نقاط شده و علائم پیری را برطرف می کند. به علاوه از این شیوه می توان برای برجسته تر کردن گونه ها به صورتی طبیعی استفاده کرد. شما می توانید این روش را به عنوان روشی مطمئن برای رفع چین و چروک های سطحی و عمیق در نواحی مختلف صورت امتحان کرده و خیلی زود نتایج آن را ببینید. به علاوه استحکام و انعطاف پذیری در کنار شفافیت پوست هدیه ای است که تزریق ژل پروفایلو در نقاط زیبایی زیستی صورت به شما خواهد داد.

به جز نواحی مختلف صورت می توان از تزریق ژل پروفایلو برای رفع شل شدگی، افتادگی یا چین و چروک پوستی استفاده کرد. این نواحی شامل گردن، سینه، بازو و دست می شوند. توجه کنید که حساسیت تزریق ژل در نواحی مختلف گردن بالا است. بنابراین این کار باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام بگیرد. منظور از تزریق ژل در سینه نیز ناحیه دکلته است. به هر حال تزریق ژل پروفایلو در هریک از این نواحی می تواند پوست را محکم تر کرده، خاصیت ارتجاعی آن را حفظ کند و باعث کوچک تر شدن منافذ پوستی شود.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

توجه کنید که دقت در انجام مراقبت های پس از تزریق ژل در میزان اثرگذاری ژل و طبیعی تر شدن نتایج آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. به علاوه انجام این مراقبت ها باعث می شود احتمال هرگونه خطری به صفر رسیده و عوارض ایجاد شده زودتر از بین بروند. در صورتی که تزریق ژل پروفایلو را انجام دادید، حتما مراقبت های زیر را انجام دهید:

مزیت های تزریق ژل پروفایلو

یکی از مهم ترین مزیت های تزریق ژل پروفایلو تاثیرگذاری سریع آن است. شما می توانید بلافاصله پس از تزریق نتایج آن را مشاهده کنید. البته مشخص است که پس از چند روز با برطرف شدن همه عوارض تاثیر ژل بیشتر نمایان شده و چهره شما را بیش از پیش زیبا خواهد کرد. مزیت بعدی این است که تزریق این ژل نیازی به مراقبت های پیچیده یا استراحت مطلق ندارد. بلافاصله پس از تزریق می توانید فعالیت های عادی روزانه را از سر بگیرید. تنها باید توجه کنید که از فعالیت های بدنی سنگین و نور خورشید دوری کنید.

نکته دیگر این است که این ژل کاملا بی خطر بوده و از ترکیبات سازگار با پوست ساخته شده است. بنابراین خیلی زود در نواحی تزریق جا افتاده و حالت طبیعی و جوان پوست را به آن برمی گرداند. این ژل تنها روشی برای زیبایی نیست، بلکه شیوه ای برای درمان نیز می باشد. با استفاده از این ژل بافت چربی و بافت های زیر پوستی ترمیم شده و بنابراین پوستی شاداب تر، شفاف تر و جوان تر خواهید داشت. به علاوه تزریق ژل پروفایلو به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و استحکام آن را زیاد می کند. توجه کنید که تزریق ژل پروفایلو نسبت به دیگر روش های زیبایی نیاز به تعداد جلسات کمتری داشته و برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق یا سطحی کاملا مناسب است.

عوارض تزریق ژل پروفایلو

در صورتی که تزریق را در کلینیک معتبری انجام دهید، عارضه زیادی برای شما ایجاد نمی شود. اصلی ترین عوارض تزریق ژل پروفایلو قرمزی و التهاب نواحی تزریق است. در صورتی که به جز استفاده از کمپرس سرد پس از تزریق کار دیگری انجام دهید این عوارض معمولا چند ساعت پس از تزریق از بین خواهند رفت. همچنین برخی افراد ممکن است احساس بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه تزریق بکنند. این حس کاملا طبیعی بوده و به دلیل استفاده از مواد بی حس کننده ایجاد شده است. پس از برطرف شدن اثر داروی بی حسی این احساس نیز از بین خواهد رفت.

در بعضی افراد ممکن است کمی تورم، کبودی یا خون مردگی نیز در محل تزریق ایجاد شود. در صورتی که مراقبت های گفته شده را به خوبی انجام دهید، این عوارض نیز نهایتا تا 48 ساعت پس از تزریق از بین می روند. توجه کنید که عوارض تزریق در صورت انجام آن در کلینیک معتبر کوتاه مدت بوده و به زودی برطرف خواهد شد. اما در صورتی که تزریق را در محلی نامعتبر انجام داده باشید، ممکن است عوارض جدی تر و طولانی تری گریبان گیر شما شود. حتی ممکن است برخی از این عوارض تا پایان عمر با شما باقی مانده و هرگز برطرف نشوند.

بهترین روش درمان ریزش موی شدید و طاسی کاشت مو است که در شهرکرد با نتایجی ایده آل توسط دکتر پرستو خسروانی انجام می شود. در کلینیک دکتر خسروانی با استفاده از مدرن ترین ابزار کاشت مو، همچنین تجربه و تخصص پزشک می توانید شاهد بیشترین تراکم کاشت مو باشید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

علت چرب شدن و ترشحات پوست سر بعد از کاشت مو

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

تاثیر ویتامین Dدر لاغری

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

بی اختیاری ادرار و از دست رفتن کنترل مثانه پس از آسیب نخاعی

دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]

نکات لیزر موهای زائد

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

کلاژن چیست ؟

دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

آیا تزریق فیلر زیر چشم موجب ریز شدن چشم ها می شود؟

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]

منوال تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

بحثی درباره هوش و تفاوتهای آن بین گونه ها و نژادهای مختلف ( قسمت دوم )

دکتر سید سلمان فاطمی [ متخصص داخلی مغز و اعصاب ]

عوارض رادیوتراپی یا پرتودرمانی در بیماران سرطان سینه چیست؟

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت