کلینیک پوست ارکیده - پوست ، مو و زیبایی

آشنایی با انواع روشهای آبرسانی پوست

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.orkideclinic.ir
آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم تلفن مطب : 32263360 - 038

آبرسانی کافی به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند و در نتیجه باعث کاهش چین و چروک می شود. علاوه بر این، پوست هیدراته به مبارزه با چربی پوست کمک می کند. پوست خشک، چربی بیشتری تولید می کند؛ زیرا می خواهد از این طریق کمبود رطوبت را جبران کند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که بهترین راه برای کاهش چربی پوست، خشک کردن آن است (با استفاده از مواد خشک کننده و پاک کننده های صورت)؛ اما این یک تصور غلط است. این کار اغلب منجر به ایجاد یک سیکل معیوب بلند مدت می شود که به راحتی قابل درمان است.

پوست کم آب در مقابل تحریک کننده های محیطی نیز مقاومت کمتری دارد. هنگامی که پوست شما کاملاً مرطوب است، می تواند سموم را به راحتی از بدن دفع کند؛ زیرا سلول های شما حداکثر رطوبت موردنیاز خود را برای بهبود عملکرد خود به دست می آورند. روش های مختلفی برای آبرسانی وجود دارد که با توجه به نوع پوست تعیین می شود. آبرسانی به ترمیم، پاکسازی، لایه برداری، جرم گیری و … کمک می کند که مدت زمان تکرار آن فرق دارد.

آبرسانی پوست یکی از بهترین روشهای حفظ و احیای شادابی و نشاط پوست است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، با روشهای مختلف انجام می پذیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با شماره تلفن : 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

عوامل کم آبی یا دی هیدرشن پوست

عوامل زیادی هستند که باعث دی هیدرشن یا کم آبی پوست می شوند. عواملی مانند:

روش های طبیعی آبرسانی پوست

1- به مقدار کافی آب بنوشید (حداقل 8 لیوان)

2- از ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست آبرسان استفاده کنید.

3- از دوش گرفتن خیلی گرم و طولانی خودداری کنید

4- از مرطوب کننده استفاده کنید.

5- حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید.

6- غذاهای غنی از آب بخورید، مانند میوه ها و سبزیجات

روش های پزشکی آبرسانی پوست

اگرچه باید در خانه از پوست خود مراقبت کنید و توصیه های آبرسانی پوست را رعایت نمایید، روش های درمانی بسیار خوبی نیز وجود دارد که در مطب پزشک ارائه می شود و می تواند به طور قابل توجهی رطوبت پوست را تقویت کند. برخی از این روشها عبارتند از:

هیدرودرم ابریژن

آخرین تکنولوژی در مراقبت های پوستیهیدرودرمیاست که با استفاده از قدرت طبیعی شفابخش کریستال های الماسی شکل آب و اکسیژن برای لایه برداری بدون درد استفاده شده و در نتیجه پوستی مرطوب و سالم را به فرد می دهد. آبرسانی به پوست یا هیدرودرمی از کلمه« هیدرات» به معنی «چیزی که باعث مرطوب شدن می شود» گرفته شده است. این توانایی که پوست به صورت کامل در طی فرایند، آب رسانی می شود، فرایند هیدرودرمی را از روش های دیگر لایه برداری نظیر میکرودرمی سنتی، پیلینگ شیمیایی و درمان های لیزری متمایز ساخته است. فرایند هیدرودرمی با ترکیب لایه برداری شیمیایی با برخی دیگر از مراقبت های پوستی، نوردرمانی به وسیله LED و انواع مختلف درمان های تهاجمی دیگر در صورت نیاز انجام می شود.

هیدرودرم وآبرسانی پوستکه به نام های فیوژن صورت، آکوا درم آبریژن، میکرو درم آبریژن مرطوب، هیدراته کردن صورت یا میکرودرم آبریژن آب نیز شناخته می شود، یک روش درمانی است که در آن سطح خارجی پوست ساییده شده وپاکسازی پوستانجام می گردد.

هیدرودرم ابریژن جدیدترین روش جوانسازی پوست است که در آن از فناوری هیدرو برای از بین بردنلایه سطحی و مرده پوستاستفاده می شود. استفاده از این روش جوانسازی صورت به کسانی توصیه می شود که پوست حساسی دارند؛ اما به دنبال روشی جهت پاکسازی پوست هستند. برخلاف سایر روش های لایه برداری، در این روش فرد هیچ گونه احساس درد یا ناراحتی را تجربه نخواهد کرد. البته احتمالاً بعد از انجام درمان پوست کمی صورتی رنگ شود که طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. استفاده از این روش جوانسازی پوست برای تمامی افراد بلامانع است. این درمان برای رفع مشکلاتی از قبیل پیری، شلی و افتادگی، تیرگی و جای جوش مناسب است.

فیشیال

فیشیال یا پاکسازی پوست صورت برای کسانی که پوست متراکم، کم آب و منافذ باز دارند یا کسانی که می خواهند پوستی نرم تر، صاف تر و جوان تر داشته باشد، مناسب است. این نوع پاکسازی با آنچه که در آرایشگاه ها به عنوان پاکسازی پوست انجام می شود متفاوت است.

اسکین بوستر

اسکین بوستر ها نوعی مزوژل هستند که به پوست صورت تزریق می شوند. اگر به دنبال سطح بالایی از آبرسانی پوست هستید، این روش می تواند به طور مؤثری نیاز شما را برآورده کند. اسکین بوسترها نوعی پرکننده پوستی هستند که به جای لیفت صورت یا افزایش حجم پوست، کیفیت پوست را از درون بازیابی می کنند. موارد مورد استفاده در این روش از اسید هیالورونیک آزاد کننده تشکیل شده اند که باعث آبرسانی پوست و حفظ ظاهر تازه، محکم و سالمی پوست می شوند.

آبرسانی پوست

کاندید مناسب جهت آبرسانی پوست

آبرسانی پوست هیچ گونه عوارض جانبی نداشته بنابراین تمامی افراد با هر نوع پوستی و هر سنی می توانند از روش های مختلف آبرسانی پوست استفاده کنند؛ اما بهترین کاندیدای آبرسانی پوست به خصوص برای روش های کلینیکی افراد بالای سی سال بوده که سلول های پوستی در حال ضعیف شدن دارند.

انواع کاربرد آبرسانی پوست

مزایای هیدرودرم ابریژن

استفاده از آن برای انواع پوست ها و حتی پوست های حساس نیز امکان پذیر است.
پس از انجام این درمان فرد احساس جوانی و شادابی می کند.
برای مردان و زنان مناسب است.
بدون درد است.
نیاز به بستری و استراحت بعد از درمان ندارد.
از جدیدترین و مطمئن ترین روش های درمانی است.
جزو درمانهای های کم هزینه برای جوانسازی پوست محسوب می شود.

نحوه عملکرد دستگاه هیدرودرم (آبرسانی پوست)

در این درمان اول از همه سلولهای مرده لایه بالایی پوست کاملاً تراشیده می شود که با استفاده از دستگاه مکش از روی پوست برداشته می شوند، به صورت همزمان که سلول های مرده پاکسازی می شوند سرمه ای سری دستگاه که مخصوص می باشند به لایه های زیرین پوست با فشار نفوذ می کنند که موجب تمیزی و پاکسازی عمیق پوست می شود. این سرم ها شامل محلول های غنی شده و هیدراته می باشد. سطح زیرین پوست کاملاً تمیز و شستشو داده می شود و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. با این کار پوست بیمار کاملاً صاف و روشن می شود و با آبرسانی پوست بیمار به طور کامل هیدراته می شود.

سایش پوست

همزمان با عمل پاکسازی، سر دستگاه دارای لبه هایی برای عمل سایش پوست است که با عبور از روی پوست آن را صیقل می دهد که موجب احیای پوست می شود.

استخراج

در ادامه به راحتی در مرحله پاکسازی لکه های سرسیاه، سفید و چربی های اضافی جمع شده و از روی پوست خارج می شوند و پوست کاملاً بهبود می یابد .

فیوژن

پوست در معرض محلول های سرم و آنتی اکسیدان ها قرار می گیرد به این ترتیب مشکل چین وچروک، چربی های اضافی و رنگ دانه های پوست درمان می شود.

سه عملکرد اختصاصی دستگاه هیدرودرم

  1. گالوانیک یا آبرسانی (Galvanic-Hydration )
  2. دزن یا پاکسازی (Desinc )
  3. فرکانس بالا (High Frequency)

چه افرادی منع انجام هیدرودرم ابرژن دارند؟

این درمان برای بسیاری از انواع پوست، از جمله نازک شدن یا پیری پوست، پوست خشک یا چرب و انواع رنگ پوست نژادهای مختلف، بی خطر است. با این حال آن دسته از افرادی که طی ۱۲ ماه گذشته با ایزوترتینوئین برای رفع آکنه شدید، تحت درمان قرار گرفته اند، افراد مبتلا به عفونت های پوستی فعال، مانند عفونت ویروس هرپس سیمپلکس و یا افراد دارای سابقه مشکلات مرتبط با ترمیم پوست، کاندید مناسب برای این نوع درمان نمی باشند. به همین ترتیب، انجام مرحله درناژ لنفاوی در پروتکل درمان برای افراد مبتلا به برخی از عوارض پزشکی، ممکن است مجاز نباشد. از این رو سابقه دقیق پزشکی فرد متقاضی باید قبل از درمان بررسی گردد.

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

درمان هیدرودرم ابریژن یک روش ایمن و بدون عوارض جانبی ماندگار است. برخلاف روش میکرو درم ابریژن که معمولاً با قرمزی، تورم و کبودی پوست همراه بود، در هیدرودرم ابریژن بسیاری از این عوارض وجود ندارد و یا بسیار کاهش یافته است. البته دقت داشته باشید که به دلیل حساسیت پوست بعد از انجام درم ابریژن تا چند روز بدون ضد آفتاب، جلوی نور خورشید نروید. همچنین سعی کنید با لباس و کلاه از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

یکی از روشهای با سابقه و با نتایج رضایت بخش درمان ریزش مو، کاشت مو به روش SUT است که در شهرکرد توسط دکتر پرستو خسروانی قابل انجام می باشد. متقاضیان این روش می توانند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 6 - 32225455 تماس حاصل فرمایند.


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

نکاتی راجع به پیوند موی طبیعی

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

طاسی و کم مویی

دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

تخمک اهدایی

دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]

چند وقت بعد از بلفارو میشود بوتاکس کرد؟

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

درد لگن علامت چه بیماری هایی است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

درمان نقاط ماشه ای یا تریگر پوینت در کلینیک طب فیزیکی دکتر فروغ

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی کمر چگونه انجام میشود؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
دکتر محمد آذربایجانی

اعصاب ، روان و مشاوره


www.drazarbayejani.ir
دکتر علی فرخانی - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر علی فرخانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drfarkhani.com
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت