کلینیک پوست ارکیده - پوست ، مو و زیبایی

فیلر ژوویدرم چیست و تزریق این ژل چه اثراتی دارد؟

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.orkideclinic.ir
آدرس مطب : شهرکرد ، خیابان فردوسی ، حدفاصل چهارراه مولوی و چهارراه فردوسی ، مجتمع پالادیوم ، طبقه دوم تلفن مطب : 32263360 - 038

ژوویدرم Juvéderm یک فیلر پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد. تزریق ژل ژوویدرم معمولاً بین 6 ماه الی 2 سال دوام دارد. فیلرهای پوستی در سال های اخیر محبوبیتی دو چندان یافته اند چون مردم به دنبال راهکاری ایمن و موثر هستند تا بتوانند علائم پیری پوست را کاهش داده و ویژگی های چهره خود را بهبود ببخشند.یکی از شناخته شده ترین نام ها در دنیای ژل های تزریقی ژوویدرم است. مجموعه ای از فیلرهای پوستی جهت جوان سازی پوست توسط یکی از غول های صنعت داروسازی یعنی Allergan تولید می شوند که ژوویدرم هم یکی از این محصولات است

تزریق فیلر که یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است؛ در مرکز پوست مو و لیزر ارکیده در شهرکرد، با بکارگیری تکنیک صحیح در تزریق و استفاده از فیلرهای معتبر و به روز دنیا مانند ژوویدرم انجام می شود. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل ژوویدرم

ژوویدرم خانواده ای از فیلرهای پوستی است که جهت درمان های زیبایی پوست صورت از آن استفاده می شود. این محصول در سال 2006 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است. با تزریق ژل ژوویدرم به پوست صورت چین و چروک ها کاهش پیدا کرده و می توان برخی از ویژگی های چهره را برجسته تر کرد.

تشکیل دهنده اصلی ژوویدرم اسید هیالورونیک است که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و با همکاری کلاژن پوست را هیدراته، سالم و نرم نگاه می دارد. بر اساس تحقیقی که در Dermato Endocrinology منتشر شده با بالا رفتن سن بدن اسید هیالورونیک کمتری تولید می کند و این امر موجب کاهش حجم صورت و به وجود آمدن چین و چروک ها می گردد. تزریق ژل ژوویدرم این فقدان هیالورونیک اسید را پُر می کند در نتیجه حجم صورت بازگشته و صورت ظاهری جوان تر پیدا می کند.

مدت زمان ماندگاری ژل ژوویدرم چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری ژوویدرم به عوامل مختلفی مانند نوع محصول یا محل تزریق آن بستگی دارد. ژوویدرم ادعا می کند که Juvederm Voluma XC به مدت 2 سال در ناحیه گونه ها دوام دارد، در حالیکه ممکن است Juvederm XC و Juvederm Vollure XC به ترتیب 1 سال و 18 ماه ماندگاری داشته باشند.

به علاوه اینکه فیلر در بدن افراد مختلف با سرعت های متفاوتی از بین می رود و بافتش در هم می شکند و این موضوع بر روی طول عمر آن تاثیر دارد. به طور کلی مدت ماندگاری ژوویدرم چیزی بین 6 ماه الی 2 سال است که پس از این مدت می توانید تزریق دیگری را انجام دهید تا نتایج مورد نظرتان همانطور باقی بمانند.

فیلر ژوویدرم

تزریق فیلر ژوویدرم چگونه انجام می گیرد؟

تزریق ژل یکی از روش های رسیدن به زیبایی ظاهری بدون چین و چروک و با لبهای برجسته و گونه هایی زاویه دار می باشد. یک از مواد تزریق پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک، ژوویدرم می باشد.در تزریق فیلر ژوویدرم، ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت از طریق ماده فعال آن، اسید هیالورونیک کار می کند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که باعث تحریک تولید بافت پیوندی می شود که پوست را می کشد و به نوعی تزریق ژل ژوویدرم چین و چروک صورت را محو می کند.هرچه پیرتر می شوید، تولید اسید هیالورونیک و کلاژن کاهش می یابد. این باعث افزایش ظاهر پیر و ایجاد چین و چروک در پوست صورت می شود.در طی روش تزریق ژل ژوویدرم، پزشک تزریق ژل و دستیار پزشک یا پرستار طور معمول از یک قلم برای علامت گذاری مناطقی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد استفاده می کنند.

سپس پزشک تزریق فیلر، در منطقه مورد نظر تزریق، تزریق ژل ژوویدرم انجام می دهد. همچنین متخصص تزریق فیلر بعد از تزریق پرکننده ژوویدرم منطقه را اندکی ماساژ می دهد تا باعث کاهش التهاب و تزریق یکنواخت شود.حین تزریق فیلر ژوویدرم مقدار کمی لیدوکائین برای کاهش درد استفاده می شود. این کار به حداقل رساندن هرگونه درد و ناراحتی در حین درمان کمک می کند و باعث می شود که درد سریع از بین برود.

مزایای استفاده از ژل ژوویدرم برای تزریق

همانطور که می دانید استفاده از روش های تزریق ژل در زیبایی افراد بسیار تاثیر دارد بیشتر افراد از چین و چروک های صورت خود رنج می برند و قشر جوان نیز برای داشتن لب هایی زیبا و خوش فرم و داشتن گونه هایی زاویه دار دست به هر کار خطرناکی می زنند بهتر است بدانید تزریق ژل ژوویدرم می تواند نجات گر شما باشد بهتر است. در این بخش با مزایای تزریق فیلر ژوویدرم آشنا می شوید:

  1. تزریق ژل ژوویدرم باعث از بین رفتن تمامی چین و چروک های صورت می شود.
  2. تزریق فیلر ژوویدرم باعث برجسته سازی گونه ها می شود
  3. تزریق فیلر ژوویدرم به لب های شما حجم می دهد.
  4. ماندگاری طولانی مدت دارد.
  5. اکثر بیماران از نتایج آن راضی هستند.
  6. زمان تزریق ژل ژوویدرم بسیار کوتاه است.
  7. دوره ی ریکاوری بعد از تزریق بسیار کوتاه می باشد.

تزریق پرکننده ژوویدرم در واقع باعث ایجاد زیبایی ظاهری و برخورداری از پوستی شفاف و بدون چروک می باشد. هرچند قابل ذکر است که انتخاب پزشک تزریق ژل ماهر برای انجام تزریق پرکننده ژوویدرم بی تاثیر نیست و در واقع انتخاب نادرست متخصص تزریق فیلر باعث بروز مشکلات می شود

چه کسی می تواند تزریق ژل ژوویدرم را انجام دهد؟

ترجیحاً این تزریق ها باید حتماً توسط پزشک واجد شرایط انجام پذیرد اما در برخی کلینیک ها پرستاران و دستیاران دکترها هم این کار را انجام می دهند. البته هر کسی که تزریق ژل را انجام می دهد لزوماً واجد شرایط انجام آن نیست و شما هم باید این کار را به فردی مورد اطمینان، ماهر و با تجربه بسپارید. گرچه که نتایج حاصل از تزریق ژل موقتی هستند اما عدم تزریق درست آن می تواند منجربه نتایج نامطلوب شده و یا سلامت شما را به خطر بیاندازد.

آیا می توان اثرات ناشی از تزریق ژل ژوویدرم را خنثی کرد؟

تزریق ژل ژوویدرم فرآیندی بسیار بی خطر است. با این وجود اگر تزریق آن به خوبی انجام نشود و نتوانید نتایج مطلوب خود را کسب کنید جای نگرانی نیست چون می توان این نتایج را خنثی کرد. ژوویدرم محصولی ساخته شده از اسید هیالورونیک است که می توان با تزریق آنزیم هیالورونیداز اثر آن را خنثی کرد زیرا این آنزیم اسید هیالورونیک را حل می کند.

در نتیجه مشکلات و عوارض جانبی مانند ورم، عفونت، غده و… که ممکن است در اثر تزریق ژل ژوویدرم به وجود بیاید را می توان از این طریق برطرف نمود. نتایج حاصل از تزریق هیالورونیداز به سرعت پدیدار می شوند (معمولاً در ظرف 24 ساعت). البته تزریق هیالورونیداز هم خالی از اشکال نیست چون در برخی موارد ممکن است فیلر را بیش از حد از بین ببرد، در نتیجه جهت دستیابی به اهداف زیبایی خود به تزریق دیگری از ژوویدرم نیاز خواهید داشت.

خطرات استفاده از ژوویدرم چیست؟

تزریق ژل ژوویدرم به طور کلی درمانی بی خطر است و اکثر بیماران نتایجی عالی را از این درمان دریافت می کنند گرچه که ممکن است عوارض جانبی کمی نیز وجود داشته باشد. با این وجود خطراتی هم در استفاده از ژوویدرم وجود دارد. همانطور که در تحقیق منتشر شده در Dermatologic Surgery آمده بسیاری از بیماران تا چند روز پس از تزریق ژل ورم، کبودی، قرمزی، خارش و درد کمی را تجربه می کنند.تزریق ژل ژوویدرم برای طیف وسیعی از داوطلبان بی خطر، موثر و مناسب است.

معمولاً این واکنش ها ظرف 14 روز در اکثر افراد از بین می رود. ممکن است در موارد بسیار نادری تزریق ژل ژوویدرم موجب عوارض جانبی جدی تری شود. مثلاً اگر ژوویدرم در رگ تزریق شود می تواند منجر به عارضه ای جدی مانند مسدود شدن شریان شود که البته می توان با تزریق هیالورونیداز این عارضه را برطرف کرد. این نوع عارضه ها معمولاً به دلیل عدم تجربه متخصص تزریق ژل است. به همین دلیل است که انتخاب یک دکتر ماهر و با تجربه بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی تزریق ژل ژوویدرم برای طیف وسیعی از داوطلبانی که می خواهند به صورت خود حجم بدهند، چین و چروک ها را از بین ببرند و زیبایی صورت خود را افزایش دهند، بی خطر، موثر و مناسب است.

بکارگیری سلولهای بنیادی در جوانسازی پوست، از جمله اقداماتی است که در کلینیک ارکیده شهرکرد، توسط متخصص پوست قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 - 038 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

ژنووالگوم یا زانوی ضربدری چیست؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

برخی از روشهای درمانی ریزش مو

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

تأثیر اوزون تراپی در مبتلایان به درد زانو

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

تیرگی و سیاهی زیر بغل موجب ناراحتی شما می شود؟

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

طریقه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوست

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

موثرترین روش برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی کنار چشم

دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]

صرع و دلایل صرع

دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]

مراحل فریز تخمک

دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر سید سلمان فاطمی - متخصص داخلی مغز و اعصاب
دکتر سید سلمان فاطمی

متخصص داخلی مغز و اعصاب


www.dr-salmanfatemi.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر بهرام اشراقی - فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم
دکتر بهرام اشراقی

فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم


www.dreshraghi.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر امیر منصور شیرانی - متخصص بیماریهای دهان و دندان
دکتر امیر منصور شیرانی

متخصص بیماریهای دهان و دندان


www.doctorshirani.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت