دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

در کلینیک پا چه خدماتی ارائه می شود؟

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]آدرس وب سایت : www.drsalmanfallah.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان حکیم نظامی ، خیابان شریعتی غربی ، نبش کوچه 16 ، جنب مسجد امام حسن عسکری ، طبقه اول تلفن مطب : 91011414 - 031

در یک مجموعه تخصصی، به ویژه اگر حیطه فعالیت آن تشخیص و درمان باشد؛ علاوه بر امکانات و تجربه، حضور پزشکانی که در رشته های مختلف تخصص دارند نیز اهمیت زیادی دارد. در این مجموعه ها، پزشکان متخصصی مشغول فعالیت هستند که حوزه کاری آن ها بسیار متنوع بوده و در تشخیص و درمان بیماری های مختلف پا تجربه کافی دارند.

آنچه در این مطلب میخوانید

این کلینیک ها مراکز درمانی پیشرفته و تخصصی در حوزه پودیاتری هستند که توسط گروهی از مجرب ترین متخصصان بنا شده اند. مراکز پا پزشکی، در آن ها مراقبت های لازم جهت حفظ بهداشت و سلامت پا در سطح جهانی و منطبق با تازه ترین روش های درمانی مراکز معتبر علمی دنیا، به بیماران ارئه می شود.

این کلینیک ها، مراکز درمانی ای هستند که به طور تخصصی به تشخیص، درمان و جراحی هر بیماری، آسیب و دفرمیتی در پا می پردازد. در ارزیابی و تشخیص، پزشکان عمومی و متخصص دوره دیده در کورس های پودیاتری، معاینات بالینی وسیعی مطابق شکایت اصلی بیمار به عمل می آورند و در صورت نیاز، آزمایشات بیوشیمیایی و عکسبرداری های لازم و انواع اسکن ها را درخواست می کنند.

امروزه به علت فعالیت های بسیار زیاد و سنگین، قسمت اعظمی از مردم درگیر مشکلات و بیماری های بسیاری در بخش مهم بدن ، یعنی پا هایشان هستند و قطعا راه حل درمانی این افراد، باید در کلینیک های تخصصی پا جستجو شود. همشهریان گرامی یکی از بهترین کلینیک های تخصصی پا در اصفهان کلینیک دکتر فلاح می باشد. شما می توانید جهت ارتباط با این مرکز ازطریق تماس با شماره تلفن 91011414 - 031 اقدام فرمایید. همچنین می توانید از طریق واتساپ شماره ۰۹۳۰۳۹۷۰۰۲۰ ، با ذکر دقیق شرح حال و ارسال مدارک پزشکی خود، مشاوره بگیرد.

پودیاتری چیست؟

پودیاتری (Podiatry) یا همان پا پزشکی به شاخه ای تخصصی از علم پزشکی اشاره دارد که در آن به درمان مشکلات موثر بر روی پا پرداخته می شود. پزشک فوق تخصص پا یا همان پودیاتریست می تواند انواع آسیب ها مانند صافی کف پا، پا درد، عوارض کف پای صاف ، کوتاهی آشیل، خار پاشنه و حتی عوارض ناشی از بیماری های مزمن مانند دیابت که بر روی این اندام تاثیر می گذارند را درمان کند. مرکز تخصصی پا با بهره مندی از تجربه بهترین دکتر ارتوپد پا و در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و به روز دنیا، خدمات ارزنده ای را به این گروه از بیماران ارائه می دهد.

کلینیک پا

در کلینیک پا بعد از تشخیص بیماری چه برنامه ای وجود دارد؟

بعد از تشخیص بیماری، پلان درمانی می تواند طیفی از دارودرمانی، توصیه های مورد نیاز برای تغییر و اصلاح سبک زندگی، تجویز فعالیت مناسب ورزشی و حرکت درمانی، به کارگیری کفی مخصوص، کفش و ارتزهای مناسب در جهت حفظ و یا قرارگیری صحیح پاها و توزیع مناسب فشار کف پایی، گچ گرفتن پاها و یا بی حرکتی موضع، تزریق کورتیکواستروئید، پی آر پی و ...در موضع و یا جراحی و سایر درمان ها بنابر تشخیص پزشکان را دربرگیرد.

در این کلینیک ها، درمان به کمک ارائه اطلاعات به بیمار، جدید ترین و کم هزینه ترین راه جهت ارتقای سطح سلامت و افزایش کیفیت زندگی افراد است. در اطلاعات درمانی آگاهی های لازم پیرامون وضعیت فعلی و راه کار های درمان و پیشگیری از بروز مجدد رخداد پاتولوژیک به بیمار آموزش داده شده و خود اوست که نقش محوری را در اصلاح وضعیت خود ایفا می کند.

اهداف اصلی در کلینیک های پا

اینستاگرام دکتر سلمان فلاح

برخی از بیماری های پا که در کلینیک های تخصصی به درمان آن ها می پردازند

  1. التهاب فاشیای کف پا یکی از بیماری هایی است که معمولا در اول صبح برخی از افراد آن را تجربه می کنند و ممکن است برای ساعت ‎های طولانی، این درد را به همراه داشته باشند. برای درمان این بیماری، نیازی برای مراجعه به کلینیک نیست و می توانید با انجام تمرین های کششی، این درد را برطرف کنید.
  2. میخچه از دیگر بیماری های رایج کف پا است که درد نسبتا زیادی دارد و قطعا راه رفتن را برای شما سخت خواهد کرد؛ میخچه ممکن است به علت وارد شدن فشار به استخوان پا توسط کفش به وجود بیاید، پیشگیری از آن ساده است اما برای درمان باید با مراجعه به کلینیک های فوق تخصصی پا و مچ پا آن را از بین ببرید.
  3. پینه یکی دیگر از بیماری هایی است که می توان با استفاده از پماد، آن را برطرف کرد؛ پینه بستن پا باعث خشکی قسمت پاشنه پا می شود و در برخی از موارد، برای درمان آن حتما باید به پزشک متخصص پا مراجعه کرد و پماد کار ساز نخواهد بود. اگر این بیماری نادیده گرفته شود، ممکن است درمان آن نیازمند جراحی باشد و به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که هر چه سریع تر برای درمان آن اقدام کنید.
  4. ممکن است در بعضی شرایط، ناخن پای شما به درون گوشت پا فرو برود که بدون شک درد شدیدی خواهد داشت و حتی ممکن است باعث عفونت کردن گوشت پا شده و خطرات جدی ایجاد کند؛ روش های درمانی مختلفی برای فرو رفتن ناخن در گوشت پا وجود دارد که می توانید با مراجعه به کلینیک بیماری های پا و استفاده از مشاوره تخصصی مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.
  5. انگشتان پای برخی از افراد به صورت چکشی است؛ این چکشی بودن انگشتان پا نوعی بیماری بوده و به دلیل تغییر شکل مفصل ها به وجود می آید. از اصلی ترین دلایل چکشی شدن انگشتان پا ، پوشیدن کفش های تنگ و جوراب هایی است که به انگشتان فشار زیادی وارد می کند. این بیماری در اکثر موارد، با انجام عمل جراحی درمان خواهد شد.
  6. هالوکس والگوس نام یکی دیگر از بیماری های پا است که با التهاب، تورم و تغییر رنگ پا همراه است؛ این بیماری ممکن است در اثر استفاده از کفش تنگ ایجاد شود و یا به صورت ارثی به شما منتقل شود. بیماری هالوکس والگوس با استفاده از عمل جراحی از بین خواهد رفت.
  7. زمانی که قوس کف پا بیشتر از حالت عادی باشد، فرد به بیماری پاچنبری دچار می شود؛ این بیماری باعث تغییر شکل اندام و کوتاه شدن طول پا خواهد شد. یکی از عوامل این بیماری، ابتلا به دیابت شیرین است.
  8. نوروم مورتون از دیگر بیماری های کف پا است و امکان بروز آن در عصب انگشت سوم پا بسیار بیشتر از دیگر انگشتان خواهد بود؛ این بیماری سوزش و درد بسیار زیادی را به همراه دارد و برای از بین رفتن این درد، باید عمل جراحی صورت گیرد.
  9. کف پای صاف یکی دیگر از شایع ترین بیماری های پا بوده که در بعضی شرایط درمان آن راحت و در برخی شرایط نیازمند اقدامات جدی تر است؛ اگر شما هم دارای کف پای صاف هستید، پیشنهاد می شود به کلینیک بیماری های پا مراجعه کنید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

دکتر سلمان فلاح متخصص ستون فقرات و مفاصل و دارای بورد تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در اصفهان می باشند؛ که با روشهایی نظیر اوزون درمانی ، لیزر درمانی پرتوان ، ارتوکین تراپی ، PRP ، مگنت درمانی ، شوک ویو درمانی ، تکارتراپی و ... می توانند بسیاری از دردها و مشکلات اندام های اسکلتی - عضلانی شما را درمان نمایند. همچنین در کلینیک توانبخشی دکتر فلاح، نوار عصب و عضله که اقدامی تشخیصی است نیز صورت می گیرد. این مرکز علاوه بر اقدامات مذکور، به عنوان کلینیک پا، می تواند به بیماران دیابتی و ... نیز خدمات تشخیصی درمانی مربوط به پا را ارائه نماید. لطفا جهت ارتباط با این مرکز ازطریق تماس با شماره تلفن 91011414 - 031 اقدام فرمایید. همچنین می توانید از طریق واتساپ شماره ۰۹۳۰۳۹۷۰۰۲۰ ، با ذکر دقیق شرح حال و ارسال مدارک پزشکی خود، مشاوره بگیرد.


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

عوارض، کاربردها و مزایای اوزون تراپی

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

درمان نقاط ماشه ای یا تریگر پوینت در کلینیک طب فیزیکی دکتر فروغ

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

شخصیت پارانوئید و شکاک و بد بین

دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]

مراحل رشد روانی-اجتماعی انسان

دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]

ویژگی کلینیک کاشت مو

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

تزریق ژل بهترین روش جوانسازی زیر چشم

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

وجود خون در ادرار نشانه چیست

دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

پادتن درمانی در سرطان پستان

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

نشانه های پوست حساس

دکتر کامبیز بهشید [ پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت