شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین - پرتال اطلاع رساني

بوتاکس مو چیست ؟ فواید بوتاکس مو

شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین [ پرتال اطلاع رساني ]آدرس وب سایت : www.pezeshkonline.ir

بوتاکس، یکی از رایج ترین درمان های تجویز شده آرایشی است آن با تمیز کردن پوست و استراحت ماهیچه های صورت انجام می شود. در همین زمینه، بوتاکس مو به منظور درمان و جوان سازی مو با پر کردن موها باعث شده که آن ها صاف و پر شوند. روش درمانی بوتاکس روش انقلابی ای است که باید موهای خود را به بهترین شکل قرار دهید.
تعجبی ندارد، روش بوتاکس، روش جدید زیبایی است که نتایج خوبی را نشان می دهد و حتی در میان افراد مشهور هالیوود محبوبیت پیدا کرده است. بوتاکس مو روشی برای درمان موهای آسیب دیده و صاف کردن موها است. در ادامهدرباره بوتاکس مو بیشتر بخوانید.

دو نوع روش تزریق بوتاکس مو وجود دارد:

  1. اول بوتاکس مو، که شامل بوتاکس نیز نمی شود. در عوض، این یک برنامه موضعی است که برای پر کردن موهای آسیب دیده طراحی شده است و باعث می شود که به نظر سالم تر و درخشان برسد.
  2. برنامه دیگر شامل تزریق بوتاکس به پوست سر است. این استفاده از محصول بوتاکس (FDA)است، به این معنی که اداره غذا و داروی آمریکا (FDA)این کار را برای این منظور تایید نکرده است. بوتاکس، ترکیبی است از سم بوتولونیوم، ماده ای که به علت فلج عضلانی شناخته می شود.

با این که استفاده از سم بوتولونیوم می تواند در مقادیر زیاد سمی باشد، اما پزشکان از آن در مقادیر کمتری برای اهداف مفید استفاده می کنند. اینها می توانند شامل کاهش تعریق، سردردهای میگرن، تنبلی چشم، و مشکلات بلعیدن و نیز اهداف آرایشی باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

روش درمان بوتاکس مو چیست؟

روش بوتاکس اصلاحی برای موخوره ، وزوز ، موهای آسیب دیده ، و یا موهای فاقد درخشش و حجم است. این روش با پوشش فیبر مو با یک پرکننده پروتئینی مانند کراتین حالت داده می شود بوتاکس در هر تار مو، قسمت های نازک یا شکسته را پر می کند در نتیجه باعث می شود که آن ها براق و پر به نظر برسند.
با این که مواد اولیه ممکن است برای محصولات مختلف متفاوت باشند؛ به طور ایده آل، پرکننده ها انعطاف پذیر و فیبرنرم هستند آن ها به ایجاد ظاهر موی بیشتر و نرم تر کمک می کنند. برخی از محصولات از ترکیب مواد مانندروغن خاویار، ویتامین ها، - پپتید و مجموع کلاژن استفاده می کنند. درمانگر ممکن است حالت دهنده را به طور مستقیم روی موها در طی بوتاکس اعمال کند شامپو کردن مو قبل از کاندیشن کردن مو به باز کردن کوتیکول مو کمک می کند .

روند اعمال بوتاکس مو

هزینه بوتاکس مو

تزریق بوتاکس (بوتاکس) می تواند برای شما هزینه هایی داشته باشد که برای جویا شدن از آن می توانید با شماره تلفن 36681564 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که بوتاکس تزریق می کنند ممکن است قادر باشند موی خود را به مدت طولانی شستشو نکنند. گفته می شود که تزریق بوتاکس ، رشد مو را افزایش می دهد اما ثابت نشده است.

فواید تزریق بوتاکس مو

بوتاکس مو از ترکیبات اسیدی استفاده می کند که برای استفاده ایمن هستند، بدون مواد شیمیایی مضری که در درمان صافی رایج هستند در درمان کراتین یافت می شوند. علاوه بر این پارابن یا فرمالدئید وجود ندارد این کار نمی تواند به موها آسیب برساند این درمان در مقابل شوره سر، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوست سر محافظت می کند و بوتاکس ریزش مو را به حداقل می رساند.

عوارض، خطرات و ملاحظات بوتاکس مو

در حالیکه بوتاکس موضعی برای تزریق مو در نظر گرفته می شود تا مو را تقویت و ظاهر آن را بهبود بخشد، گاهی اوقات مخالف آن رخ می دهد.اکثر متخصصین مد توصیه نمی کنند که بیش از سه تا چهار بار در سال از این درمان ها استفاده کنید. در غیر این صورت شکنندگی مو، نازک شدن مو می تواند رخ دهد.

تزریق بوتاکس به پوست سر ممکن است یک راه حل کوتاه مدت برای چرب کردن مو باشد. در پایان، بدن بوتاکس را به داخل خود جذب می کند، به این معنی است که فرد ممکن است در حدود 2 تا 3 ماه پس از تزریق بوتاکس اولیه، کم تر اثر آن را ببیند.
در صورت تماس مواد با پوست سر ممکن است مو را چرب کند و در صورتی که شما به حساسیت پوستی دچار باشید می تواند واکنش آلرژی زا برایتان ایجاد کند.

چگونه بوتاکس برای مو روی موهایتان عمل می کند؟

استفاده از بوتاکس برای مو از این تئوری ناشی می شود که درمان های موضوعی می توانند بخش های آسیب دیده مو را پر کنند و باعث شوند که مو صاف تر و سالم تر به نظر برسد. این روش برای بوتاکس نیز صادق است و به صورت تزریق می شود تا ظاهر خطوط و چروک ها را کاهش دهد. برخی از محصولاتی که به عنوان بوتاکس برای مو به بازار عرضه می شوند عبارتند از L ' Oreal Professionel's '. این محصول حاوی یک ترکیب است که شرکت آن را Intra - Cyclane می نامد که برای صاف و پر کردن مو در نظر گرفته می شود.

سایر شرکت ها و سالن های آرایش ممکن است ترکیبی از محصولات مانند ویتامین ها، روغن های اسانس، و کلاژن را به عنوان بوتاکس برای مو به بازار عرضه کنند. وقتی بوتاکس به پوست سر تزریق می شود، کار غدد تعریق را کاهش می دهد در نتیجه فرد ممکن است چنین مقدار زیادی عرق را تجربه نکند.
اثرات استفاده از بوتاکس، بین 2 تا 4 ماه طول می کشد، اگرچه زمان دقیق از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. توصیه می شود از شامپو با سولفات کم و یا بدون سولفات برای حفظ نتایج استفاده کنید.
بوتاکس، تنها یکی از درمان های موجود برای افرادی است که می خواهند ظاهر موی خود را بهبود دهند.متخصصین زیبایی درمان کراتین مشابهی را به روش بوتاکس برای مو در نظر می گیرند. این درمان ها شامل استفاده از یک محلول برای صاف کردن و تقویت آن است.

برخی از مواد اولیه شامل کراتین و آمینو اسیدها می باشند با این حال، برخی از داروها مورد بررسی قرار گرفته اند چون حاوی مواد اولیه از قبیل متیلن گلیکول یا فرمالین هستند. اینها هستند که در هنگام گرم شدن، به ترکیب فرمالدهید تبدیل می شوند.
فرمالدهید به عنوان سرطان زا شناخته شده است، به این معنی که می تواند باعث سرطان شود بنابراین، این درمان ها برای یک فرد مفید نیستند.درمان های دیگر کراتین مانند کراتین مایع و درمان کراتین برزیلی، در سالن های آرایش در دسترس هستند.
این درمان ها به جای فرمالین یا متیلن گلیکول حاوی ترکیباتی است که به نام بیفورمیل شناخته می شود در حالی که محققان بی فورمیل را به عنوان فرمالدهید خطرناک در نظر نمی گیرند اما هنوز هم می تواند باعث خارش چشمگیر پوست، چشم ها و دستگاه تنفسی شود.
مردم همچنین می توانند محصولات کراتین و ضد فرفری را از فروشگاه ها خریداری کنند ؛ به جای خریدن این درمان ها، فرد ممکن است از تغییرات متعدد سبک زندگی بهره مند شود که می تواند منجر به سالم تر و قوی تر شدن آن ها شود. این موارد شامل مراحل زیر هستند:

آیا تزریق بوتاکس مو ایمن است؟

محصولات برای استفاده ایمن در نظر گرفته می شود، اگر چه مانند هر گونه درمان مو، خطر خارش پوست و یا واکنش آلرژیک وجود دارد برای کاهش خطر عوارض جانبی، درمان نباید با پوست تماس پیدا کند.

چه کسانی باید از بوتاکس مو استفاده کنند؟

که افرادی که در اثر رنگ کردن زیاد و یا استفاده از وسایل حرارتی موهایشان دچار خشکی و موخوره شده است مخصوصا افراد دارای موهای فرفری، مجعد یا بلند از این درمان برای برگرداندن موهایشان به حالت اولیه استفاده می کنند . بوتاکس برای افرادی که موهایشان وز و شکننده شده و مدام گره می خورد، بسیارمناسب است . با استفاده از بوتاکس این افراد می توانند روی موهای خود دوباره از رنگ و … استفاده کنند.

چه کسانی نباید از بوتاکس مو استفاده کنند؟

درمان موهای آسیب دیده با بوتاکس بی خطر است و عوارض جانبی ندارد اما خانم های باردار بنا بر احتیاط نباید از این روش استفاده کنند . هزینه انجام بوتاکس بالا است اما برای داشتن موی درخشان و سالم بسیار مفید می باشد.

طراحی وب سایت پزشکی از جمله خدمات تخصصی گروه نرم افزاری پزشک آنلاین است. این مجموعه با کسب مهارت و تجربه سالها فعالیت در جهت سئوی سایت پزشکان، توانسته است موفق ترین پروژه ها را ارائه نماید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128883465 تماس حاصل فرمایید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

آیا می توان چشمها را درشت تر کرد؟روشهای درشت کردن چشم

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]

علت درد بیضه چیست و چه درمانی دارد؟

دکتر امیر بهنام فر [ فلوشیپ جراحی سرطان های دستگاه ادراری و تناسلی ]

تب خال ناحیه تناسلی

دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]

پوست کودکان

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

فرسایش مینای دندان

دکتر کاملیا فرمند [ دندانپزشک عمومی ]

مثانه بیش فعال چیست؟

دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

درمان پوکی استخوان

دکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

سونوگرافی اورژانسی چیست؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

درباره پرکننده های پوستی بیشتر بدانید

دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی
دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست ، مو و زیبایی


www.drvaez.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت