دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی

آیا می توان چشمها را درشت تر کرد؟روشهای درشت کردن چشم

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]آدرس وب سایت : www.doctornazemi.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 تلفن مطب : 32240913 - 031

چشم ها، کانون اصلی جذابیت صورت هستند و نقش مهمی در بروز احساسات و واکنش های محیطی ما دارند. علاوه بر این، چشم ، در میکاپ و آرایش نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند. هریک از ما براساس سازه های بنیادی و ژنتیکی خود ممکن است چشم های درشت، ریز، گرد، بادامی و ... داشته باشیم. چشم هایی بزرگ و کشیده به زیبایی چهره شما کمک زیادی می کند و باعث می شود چهره شما در نگاه اول جذاب دیده شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد می خواهند چشمانی بزرگ تر از آنچه که دارند داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

امروزه روش های مختلفی برای درشت کردن چشم وجود دارند. شما می توانید از طریق روش های غیرجراحی چشم های خود را درشت کنید که این روش ها نتایج عالی دارند. علاوه بر این عوارض و دوران نقاهت آنها بسیار کم است و در مقایسه با جراحی هزینه ی آنها کمتر می باشد. تنها مشکل این است که نتایج روش های غیرجراحی موقتی است و درصورتی که می خواهید چشم های شما برای همیشه درشت به نظر برسند باید هرچند مدت یک بار این پروسه را تکرار نمایید.

مزایای درشت کردن چشمها

روشهای درشت کردن چشم

کاندید مناسب درشت کردن چشم

افرادی که به دلیل افتادگی پوست ، چشمانی پف کرده و افتاده، خسته، مسن یا عصبانی دارند، کاندید مناسبی برای درشت کردن چشم هستند. افرادی نیز هستند که عموماً ظاهر چشمان خود را دوست ندارند و فکر می کنند که چشم هایشان بیش از حد کشیده یا ریز هستند و به دنبال روش هایی برای بهبود اعتماد به نفس خود با داشتن چشمانی زیبا هستند؛ بنابراین با توجه به آنچه گفته شد، کاندید مناسب می تواند شامل هر فردی باشد که از ظاهر چشمان خود لذت نمی برد و به راهی برای بزرگتر کردن چشمان خود می باشد؛ اما محدودیت هایی وجود دارند، به عنوان مثال پزشکان توصیه می کنند در صورت بارداری از هر یک از این روش های زیبایی اجتناب کنید.

روشهای غیر جراحی درشت کردن چشم

تزریق فیلر

فیلر، تزریقی است که از محلول های حجیم کننده پوست ساخته شده که چین و چروک ها را پر می کند. از دست دادن حجم اطراف چشم می تواند باعث ریزش ابرو شود. تزریق فیلر پوستی به این ناحیه می تواند ابروها را لیفت کرده و ظاهر پلک های پف کرده را بهبود بخشد. این فیلرها می توانند با لیفت پلک ها، چشم های افتاده را درمان کنند. همچنین می توان از آنها برای لیفت ابروها استفاده کرد که می تواند چشم ها را بزرگتر نشان دهد. این روش درمانی را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد و نیازی به استراحت بعد از تزریق نیست. البته ممکن است عوارض جانبی خفیفی مانند قرمزی را تجربه کنید و در آینده برای حفظ نتایج خود به تزریقات مجدد نیز نیاز خواهید داشت.

لیفت با نخ

لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی است. نخ های قابل جذب به صورت استراتژیک در لایه مناسب پوست با یک سوزن (بدون نیاز به برش) قرار می گیرند و پوست را به سمت بالا لیفت می کنند. این نوع از نخ اساساً به عنوان یک لنگر عمل می کند. سپس نخ های اضافی بریده می شوند. این تکنیک، یک لیفت فوری برای ناحیه چشم یا ابرو ایجاد می کند. علاوه بر این، به ناحیه تحت درمان، برای تولید کلاژن در طول زمان کمک می کند. لیفت با نخ، یک روش بسیار سریع است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود، حتی می توان آن را در زمان استراحت هم انجام داد. به خاطر داشته باشید که برای چند روز پس از لیفت، کمی کبودی، درد یا تورم خواهید داشت.

تزریق بوتاکس

بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A)، نوعی بی حس کننده ی عصبی است که خطوط ظریف و چین و چروک ها را با شل کردن عضلات زیرین صاف می کند. این به ویژه برای خط اخم گلابلار که چین و چروک های عمیقی هستند و می توانند بین ابروهای شما ایجاد شوند، خوب عمل می کند. بوتاکس باعث بزرگتر شدن چشم ها می شود. همچنین برای لیفت پلک و ابروهای افتاده استفاده می شود. نتایج بوتاکس در مقایسه با فیلر، به نسبت سریع تر قابل رؤیت است. با این حال، برای حفظ نتایج خود باید هر 4 تا 6 ماه یکبار تزریق را مجدداً انجام دهید. عوارض جانبی تزریق بوتاکس نیز می تواند شامل سردرد و بی حسی باشد.

تزریق پی آر پی (PRP)

پی آر پی (PRP)، نوع دیگری از تزریق زیبایی است که به جوانسازی بافت های پوست اطراف چشم کمک کرده و ظاهری جوان تر ایجاد می کند. برخلاف فیلر و بوتاکس، پی آر پی از خون شما استفاده می کند. پزشک شما قبل از تزریق مجدد نمونه خون به بدن شما، خون را سانتریفیوژ می کند. در حالی که تحقیقات بیشتری در مورد استفاده از PRP به عنوان یک درمان زیبایی برای چین و چروک مورد نیاز است، این روش اغلب در ترکیب با میکرونیدلینگ ، لیزر درمانی، بوتاکس و تزریق فیلر استفاده می شود.

اولتراپی

اولتراپی یکی از روش هایی است که به تحریک تولید کلاژن کمک می کند و از این طریق خطوط دور چشم را بهبود داده و باعث درشت به نظر رسیدن چشم های شما می شود. به همین منظور، پزشک از دستگاهی استفاده می کند که انرژی اولتراسوند را برای تحریک کلاژن در ناحیه درمان مورد نظر منتشر می کند.

لیزر درمانی

لیزر درمانی که به عنوان لایه برداری پوست با لیزر نیز شناخته می شود، چین و چروک های چشم را از طریق لیزرهای فرسایشی درمان می کند تا لایه های بالایی پوست شما را از بین ببرد. اساس کار این نوع لیزر نیز، سفت کردن پوست و در عین حال افزایش تولید کلاژن است. این روش کمک می کند تا ظاهر ناحیه تحت درمان صاف تر و یکنواخت تر شود و در عین حال شلی پوست اطراف چشم را از بین می برد. در این روش سلول های جدید و صاف تر پوست به جای سلول های قدیمی رشد می کنند. لیزر درمانی، طولانی ترین زمان نقاهت را در بین لیفت های غیر جراحی چشم و ابرو دارد. همچنین ممکن است تا 10 روز قرمزی و پوسته پوسته شدن را تجربه کنید.

لیزر فرکشنال CO2

یکی دیگر از روش های لیفت چشم و درمان این ناحیه استفاده از لیزر فرکشنال CO2 است. این نوع لیزر جای زخم و چین و چروک در انواع پوست را از بین می برد. نور لیزر باعث تحریک پوست شده و تولید کلاژن پوستی را افزایش می دهد. لیزر فرکشنال قابلیت ارتجاعی پوست را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. یکی از دستگاه های مورد استفاده برای این درمان لیزر Fraxel است. این دستگاه یک گزینه عالی برای بهبود پوست و کاهش خطوط اطراف چشم است.

رادیو فرکوئنسی

این روش درمانی گرمایشی به سفت شدن پوست پیشانی و قسمت بالای چشم ها و ابروها کمک می کند و بنابراین ابروها را به سمت بالا و محل اصلی آنها بازمی گرداند. در نتیجه، پلک های بالایی نیز بالا کشیده می شوند. ظاهر چشم ها بازتر به نظر می رسد و در برخی موارد که افتادگی پلک ها باعث ایجاد اخلال در میدان دید فرد می شود با کمک این روش اصلاح می شود.

آمادگی جهت روشهای غیر جراحی درشت کردن چشم

پروسه لیفت یا درشت کردن چشم بدون جراحی به انجام مراحل خاص آماده سازی نیاز نداشته و برای دریافت آن تنها باید از برخی از دستور العمل های خاص پیروی کنید:

مراقبت های بعد از روشهای غیر جراحی درشت کردن چشم

بعد از درشت کردن چشم باید برخی از فعالیت های خود را محدود کنید. اگرچه برخی از ورزش های ملایم مانند پیاده روی می توانند مفید باشند؛ اما سعی کنید که تا زمان بهبودی کامل این عوارض خفیف، ورزش، شنا یا فعالیت جسمانی شدیدی نداشته باشید. از تلویزیون تماشا کردن طولانی مدت نیز به منظور جلوگیری از خستگی چشم خودداری کنید. برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید

ماندگاری روشهای غیر جراحی درشت کردن چشم

مدت زمان ماندگاری نتایج در هر روشی متفاوت و متغیر است:

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض درشت کردن چشم بدون جراحی

با اینکه جراحی های تهاجمی برای درشت کردن چشم خطرات و عوارض خطرناک بیشتری دارند؛ اما در روش های بدون جراحی نیز احتمال بروز برخی از عوارض جانبی وجود دارد که این موارد عبارتند از:

هزینه درشت کردن چشم بدون جراحی

هزینه درشت کردن چشم ها به طور کامل به روشی که انتخاب می کنید بستگی دارد. هرچه روشی که انتخاب می کنید پیچیده تر باشد هزینه آن در مقایسه با روش های ساده تر بیشتر خواهد شد. باید قبل از تصمیم گیری و انتخاب یک روش، تمامی گزینه های پیش روی خود را به طور کامل بررسی کنید. علاوه بر این باید بدانید عوامل دیگری مانند دستمزد پزشک، هزینه های احتمالی مراقبت های بعد از پروسه و شهری که در آن زندگی می کنید نیز در تعیین میزان هزینه ها نقش دارند.


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

تغذیه در بی خوابی

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

کبودی و خون ریزی زیر پوستی

دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

چگونه از کمر درد پیشگیری کنیم؟

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

سونوگرافی چیست؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

رنگ مو و بارداری

دکتر نرگس علیان [ متخصص زنان و زایمان ]

بهبود درد زانو با ورزش در آب

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شرایط انتقال جنین

دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]

ترک اعتیاد و سیگار با طب سوزنی

دکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]

مشکلات پوستی ناحیه زیر بغل و کشاله ران

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت