سوال :

سلام و خسته نباشید آقای دکتر. بنده چند روز پیش متوجه شدم که قسمت بالایی پشت ران کمی میسوزه. در پیوست عکسشو ارسال کردم. لازم هست بگم که دقیقا همزمان با شروع سرما خوردگی و تعریق شبانه ظاهر شد و در اون زمان از قرص ایبوپروفن و غذا های گرم استفاده کردم.نگرانم کرده. ممنونم اگر بررسی کنید.


دکتر رامین مدرسی :

سلام عوارض ناگهانی که بر پوست پدیدار میشود به طور معمول ظرف مدت چند روز برطرف میشود . در صورت با گذشت چند روز این بیماری های پوستی ادامه داشت برای رفع مشکل به پزشک پوست و مو مراجعه کنید [1401-04-11]


پاسخ سوال پزشکیبیماریهای پوستی متخصص پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سرطان کلیه چه علائمی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
آشنایی با کاربرد انواع ارتز و پروتزدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
واریس بیضه چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بررسی علائم و روشهای درمان ماستیت گرانولوماتوز سینهدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
سونوگرافی داپلر بر روی کودک و یا نوزاددکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
بلفارو پلاستی غیر جراحی ( پلاسما تراپی )دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبتهای بعد از عمل پلک چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
اس پی اف در ضد آفتابدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت