سوال :

سلام خانم دکتر من 20سالمه تو 14بعداز شش ماه اقدام باردار شدم و بچه ام هفت ماهه به دنیا اومد ولی الان سه سال برای دومی اقدام کردم نشدم رحم هم دوشاخ است چند روز پیش با عکس متوجه شدم آیا امیدی هست لطفا راهنمیایی کنید


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. لطفا با عکس رنگی رحم حضوری به مطب مراجعه کنید. در رحم دوشاخ اگر فضای رحم خوب باشد مشکلی برای بارداری نیست. با توجه به اینکه سه سال ناباروری دارید باید بررسی های دیگر هم انجام شود. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیناباروری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماریهای خوش خیم و بدخیم پستان کدامند؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
همه چیز درباره پلاسما تراپیدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان بیماری های گوارشی با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
بررسی ناهنجاری مادرزادی مجاری ادراریدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
آیا لیزر موهای زائد با عوارضی همراه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علت ایجاد دانه های سفید روی اندام تناسلی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
میخچه و پینه دست و پا؛ از علل و علائم تا درماندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد و نحوه درمان با لیزر کیوسوئیچدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق کورتون (استروئید) در مفصل زانو برای کاهش درد و التهابآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت