سوال :

سلام اقای دکتر خوبین ؟ ی سوالی داشتم این جای جوش با سابسیژن خوب میشه یا با فرکشنال و فرکسل ؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

سلام جای جوش یا اسکار آکنه و روش‌های درمانی مختلفی دارد که بستگی به نوع جای جوش و معاینه فیزیکی آن می توان روش درست را انتخاب کرد لیزر فرکشنال و سابسیژن هر دو از روش‌های درمانی اسکار آکنه است که بر اساس معاینه انتخاب می شود گاهی اوقات هم سابسیژن و هم لیزر برای درمان جای جوش لازم است [1400-11-23]


پاسخ سوال پزشکیاسکار آکنه لیزر فرکشنال co2 سابسیژن

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تاریخچه معاصر طب درد در دنيادکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
اثرات منفی استرس بر سلامت موهادکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
نمونه برداری کلیه چگونه و به چه علت انجام میشود؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه طب فيزيكي و توانبخشي دانشگاه علوم پزشكي ایراندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
رفع افتادگی بینی با تزریق ژلکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
عفونت کلیه چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تشخیص زودهنگام اوتیسم با انجام آزمایش شنواییدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
درمان چین و چروک اطراف چشمکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکات رژیم های لاغریدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت