سوال :

سلام. خسته نباشید. من این ماه از روز سوم سیکل تا پنجم روزی ۲ تا لتروزول خوردم.روز ۱۲ سیکل سونو انجام دادم فولیکول ۲۰ داشتم و مجدد روز ۱۴ سیکل سونو انجام دادم و فوکیلول سایزش ۲۲ شده. امروز روز ۱۵ سیکلم هست و هیچ علائمی برای تخمک گذاری ندارم. سیکلهام هم ۳۰ تا ۳۱ روزه هست. به نظر شما کی تخمک گذاری اتفاق می افته برای تعیین جنسیت پسر میخوام. ممنون میشم راهنمایی کنید.


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. فولیکول با سایز 20 مناسب بوده و امپول HCG برای تخمک گذاری باید تجویز میشده است. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیتخمک

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه زمانی ماستکتومی انجام میشود؟ | روش های تخلیه پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان می کند؟دکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روماتیسم ستون فقرات (اسپوندلیت آنکیلوزان) چیست؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
راههای افزایش حافظهدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
رادیوگرافی از استخوان آرنج برای تشخیص شکستگیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
چرا افراد چاق دچار کمر درد می شوند؟دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دشمنان موهای شمادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت