سوال :

سلام آقاي دكتر خسته نباشيد من 38 سالمه و مبتلا به بيماري ويتيليگو هستم مدتي است هفته اي دو جلسه ميرم نوردرماني (UVB) چند سوال داشتم 1- بدنم زياد خشك ميشه بعد از نوردرماني چكار كنم 2- چرا جاهايي كه لك داره بدنم تيره ميشه راهي هست براي جلوگيري از تيره شدن پوست 3- چرا وقتي كه ميرم نوردرمامي بعدش بدنم خارش زيادي داره ممنون ميشم راهنمائيم كنيد.


دکتر هما فاتحی :

مراقبت های پوست خشک را انجام دهید و از ضد افتاب استفاده کنید. [1400-12-12]


پاسخ سوال پزشکیضد آفتاب

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به سوالات متداول درباره عمل بلفاروپلاستیدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
توصیه هایی به استفاده کننده گان از صوت حرفه ایلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
لیفت صورت بدون جراحی در اصفهان با جدیدترین روش هاکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
راهی به جوانیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بررسی کلینیکی نوزادان دو قلو از سال 1367 تا 1373دکتر ایرج حق شناس [ فوق تخصص بیماریهای نوزادان ]
جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر روشی سریع و موثردکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
علل افتادگی ابرو و درمان آندکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت