سوال :

سلام من ۳۹ سالمه و الان ۷ ماهه دارم اقدام به بارداری میکنم تو سونوگرافی گفتن مشکل تنبلی تخمدان ندارم ،کیست هم ندارم ،ازمایش هورمونهام هم خوب بود ،الان ایران برگشتم ،به نظر شما ممکنه به جز اینها نیاز به تست و ازمایش دیگه ای هم باشه؟ میخوام تا ایران هستم بفهمم مشکل از منه یا نه


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. ازمایش ذخیره تخمدان و اسپرموگرام هم لازمه . در صورتی که سابقه بارداری اخیر نداشته اید بهتر است لوله ها هم با انجام هیدروسونوگرافی بررسی شوند. [1400-05-22]


پاسخ سوال پزشکیناباروری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم بیماری روزاسه و راههای مقابله با آندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض تزریق ژل و راه های پیشگیری از آندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پی آر پی در درمان ریزش مو موثر است؟دکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین زمان برای ترمیم تزریق ژل لبدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
آرتروز انگشتان دست و درمان آن با ورزشدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
جفت اکرتا چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنالدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت