سوال :

اقای دکتر من برای ریزش موهام 5 ماهه هر روز یک چهارم قرص سیپروترون استات میخورم . تو این مدت موهای بدنم کم شده ولی ریزش موهام مثل قبله . سوالم اینه که اگر موهای بدن و سر وابسته به تستوسترون و دی هیدرو تستوسترونه پس وقتی اثار کاهش تستوسترون رو میبینم یعنی موهای بدنم کم شده و عوارض جنسی ایجاد شده پس قائدتا باید ریزش موهام قطع بشه ولی نشده و موهام از نوع ارثی خانوادگی داره میریزه چرا


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

هورمون جنسی باعث بیان شدن ژنی میشود که مو را نازک میکند با کم شدن هورمون این پروسه به راحتی برگشت پذیر نیست. [1400-12-08]


پاسخ سوال پزشکیمراقبت از مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تعیین وضعیت ریه با رادیوگرافی در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
علت ایجاد شوره سر و درمان آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درمان کمر درد با تزریقات ستون فقراتدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
آرتروز آرنج چیست؟ آشنایی با روش های درمان و پیشگیریدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تفاوت متخصصان نفرولوژی و اورولوژی در چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گرافی مهره های کمری چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
ویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
قطع ریزش غیر طبیعی مو با مزوتراپیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
اسکن ریه در منزل برای چه افرادی مناسب است؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت