سوال :

با سلام. حدود دو ماه قبل من در چانه ام ژل تزریق کردم اما بعد ازدو هفته به نظر می رسد مقدار تزریق ژل در یک قسمت زیاد بوده و حالت برآمده ایجاد شده است. ایا امکان خارج کردن ژل اضافی هست یا اینکه ژل را در چانه ام پخش کرد؟ اگر زمان بگذرد امکان خارج کردن بدتر می شود؟ با تشکر.


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

کاملا بستگی به نوع ژل دارد. اگر هیالورونیک باشد به راحتی ترمیم میشود ولی در انواع دیگر تزریق ژل را باید با روشهای دیگر خارج کرد. اثر گذر زمان هم کاملا به نوع ژل بستگی دارد [1400-12-07]


پاسخ سوال پزشکیتزریق ژل فیلر هیالورونیک اسید کانتورینگ

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
راههای داشتن پوستی سالم وباطراوتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مراقبت بعد از بارداری با اسپرم اهداییدکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
نکات مهم در استفاده از ماسک هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مراقبت از پوست چربدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
رادیوسرجری چه روشی است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
روشهای تعیین جنسیتدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
ترک سیگار ـ قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
نقش طب سوزنی در جوانسازی پوست صورتدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت