سوال :

سلام.اقای دکتر 23 سالمه.پوستم تقریبا چربه.جوش میزنه که مینوستاد تجویز کردین دارم میخورم که از لایه بردار هم استفاده میکنم.سری قبل که اومدم ضد افتاب دکتر ژیلا 30درصد برام نوشتین که تموم شد توسایتپرسیدم ازتون گفتین دوباده همونو بگیرم.الان دوباره تموم شده باید درصدشو بالاتر بگیرم یا همین خوبه؟صرتم عادتنکرده باشه جواب نده؟الان من چی بگیرم؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

تکرار ضد آفتابی که برای صورت شما خوب بوده و مشکلی نداشته ضرری ندارد و نیازی به تغییر آن نیست [1401-08-03]


پاسخ سوال پزشکیضد آفتاب مراقبت از پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اگر به درد ساق پا مبتلا هستید این مطلب را بخوانیددکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چرا باید از موها در برابر نور آفتاب محافظت کنیم؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آشنایی با سرطان پستان در مردان و روش تشخیص و درمان آندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
راه های درمان منافذ باز پوست صورتدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
درد قفسه سینه در کودکان و نوجواناندکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]
آناتومی زانو و التهاب بورس هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بیوفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
افتادگی پلک پس از تزریق بوتاکس چه دلایلی دارد؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اسپرم چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت