سوال :

سلام من حدود یک ماهه که قرص هیر ویت مصرف می کنم اما چون گفتن همراه صبحانه مصرف شود با شیر می خوردم ولی چون می دونم کلسیم مانع جذب اهن و روی میشه و تو این قرصم هست ایا تا الان اشتباه کردم بهترین روش مصرفش کی و با چیه که بیشترین جذب رو داشته باشه ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام بهتر است قرص بهد از شام با آب یا آبمیوه مصرف گردد [1396-05-09]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت و درمان ریزش مو در طب سنتی ایرانیدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
باورهای غلط در مورد ازدواجدکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
عمل جراحی میکروسرجری واریکوسل چگونه انجام میشود؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
درباره سرطان سینه بیشتر بدانیددکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بیماری های انسدادی مزمن ریوی و عملکرد جنسیدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
شالازیون (Chalazion)چشم چیست؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
انواع لک صورتدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
خوراکیهایی که باعث می شوند جوش نزنیمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت