سوال :

من چند روزه ماینوکسیدیل استفاده میکنم حس میکنم موهام ریزشش بیشتر شونده و استرس گرفتم چیکار کنم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در ابتدای شروع استفاده از ماینوکسیدیل ممکن است ریزش مو بیشتر شود.این طبیعی است و با ادامه مصرف برطرف میشود. [1401-02-05]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو ماینوکسیدیل

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علل کمر درد ناگهانی چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اس پی اف در ضد آفتابدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آیا تزریق ژل به صورت سن خاصی دارد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
جوانسازى اطراف چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاهش میل جنسی در زنان؛ علل، علائم و راههای درماندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
آیا جراحی افتادگی پلک با بیمه انجام میشود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت