سوال :

سلام خسته نباشید .من ۲۷ ساله هستم و موهام به شدت میریزه قبلا هم می ریخت به خاطر چربی پوست ولی الان یک مدت خیلیی میریزه و حجم موهام خیلی کم شده .پریودم هم نامنظمه .اگه من قرص آهن گلوبیفر رو به صورت روزانه استفاده کنم مشکلی ایجاد میشه ؟ اگه مشکلی نداره تا چه مدت میتونم استفاده کنم ؟ باید حتمابرم آزمایش انجام بدم؟چون به خاطر کرونا میترسم برم آزمایش انجام بدم .مرسی


دکتر مریم ملکی :

سلام در ابتدا باید علت ریزش م‌ی شما مشخص شودبا خوردن و اکتفا به این قرص ممکن است شما از وجود مشکلات دیگر غافل بمانید وبه نتیجه هم نرسید [1399-07-17]


پاسخ سوال پزشکیچربی پوست آهن

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، جنب مجتمع پارک ، طبقه فوقانی بانک سپه
تلفن : 36662224 - 031

اضافه وزن و افزایش خطر ابتلا و مرگ و میر کرونا (قسمت دوم)

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

مسايل جنسی پس از آسيب نخاع

[ 1391-05-23 ]دکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

نکات ایمنی لیزر

[ 1395-05-20 ]دکتر فرحناز فاطمی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

همه چیز درباره ویتامین روی

[ 1397-08-29 ]دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

تغذیه دوران شیمی درمانی

[ 1398-05-15 ]شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

یادآوری خواب و رویا

[ 1395-08-10 ]دکتر سید سلمان فاطمی [ متخصص داخلی مغز و اعصاب ]

مسافرت در دوران بارداری

[ 1396-03-07 ]دکتر صدیقه آذری [ متخصص زنان و زایمان ]

چاقی

[ 1387-07-30 ]دکتر حسین حاجیان فر [ دکتری تخصصی پژوهشی تغذیه ]

علائم تنگی کانال نخاعی گردن

[ 1396-02-13 ]دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت