سوال :

سلام مدتی از کرم های ترکیبی دست ساز هیدرکینون و ترتینیون استفاده کردم یعنی هر شب میمالیدم به کل صورت اونم با فشار الان بعد از قطع نسخه ،صورتم لک آورده آیا این لک ها درمان دارد


دکتر مریم ملکی :

سلام ، داروهای لایه بردار بهتر است سرخود استفاده نشود چ‌ن ممکن است اثر عکس داشته باشد ، مقاله laquo; لایه بردارها raquo; را در سایت دکتر ملکی جستجو کنید و بخوانید .لایه بردارها باید بسیار کم و با احتیاط مصرف شوند و حتی از کیسه کشیدن و لیف کشیدن به صورت باید خودداری کنید چون پوست در زمان لایه برداری بسیار حساس است و اگر رعایت نکنید میتواند باعث التهاب پوست ، قرمزی و پس از آن تیره تر شدن پوست شود.در این صورت باید زیر نظر یک متخصص پوست و در یک مرکز مجهز لیزر کربن پیل انجام دهید تا نتیجه بهتر و سریعتر بدست آورید. [1399-04-06]


پاسخ سوال پزشکیصورت لک درمان

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، جنب مجتمع پارک ، طبقه فوقانی بانک سپه
تلفن : 36662224 - 031

اضافه وزن و افزایش خطر ابتلا و مرگ و میر کرونا (قسمت دوم)

دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

سوزش ادرار به چه دلایلی ایجاد می‌شود

[ 1399-03-03 ]دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]

نقش ویتامین C در ورزشکاران

[ 1397-10-06 ]شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

میکرونیدلینگ

[ 1395-08-20 ]دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

ويتامين هاى مورد نياز مو

[ 1395-11-19 ]دکتر اکرم صالحی [ طب سنتی ]

شانه منجمد چیست

[ 1397-07-05 ]مرتضی شریفی [ فیزیوتراپیست ]

پوست و موی سالم با بیوتین

[ 1397-05-29 ]دکتر محمد علی نیلفروش زاده [ متخصص پوست و مو ]

رشد سلول چربی

[ 1389-03-11 ]دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

درمان معجزه آسای کک و مک با کندلا 2018

[ 1397-12-20 ]دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

ده علت کمر درد

[ 1396-09-08 ]دکتر علیرضا مقتدری [ فلوشیپ اینترونشنال درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت