سوال :

سلام خسته نباشيد بر اثر سجده و گذاشتن پيشاني روي مهر يك برآمدگي كوچك و لك روي پيشاني ام ايجاد شده كه گاهي احساس خارشي شديد مي كند و پوسته پوسته ميشود البته با مصرف وازلين كمي بهتر شده است شما چه كرم و داروويي براي رفع اين مشكل پيشنهاد مي كنيد . درود فراوان


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،پمادبتامتازون والرات 1% استفاده کنید. [1395-09-17]


پاسخ سوال پزشکیلک

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آکنه چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
رفع گودی و قوس کمر با روش های طب فیزیکیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درد پای ناشی از تنگی کانال نخاعیدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
سونوگرافی کلیه برای تشخیص علت خون در ادراردکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
ریزش موی مردانه چه ویژگی هایی دارد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بيماری وسواسی جبری ـ قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
اختلال رحم دو شاخه و تشخیص آن با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
بازسازی واژن چه تاثیری بر زنان مبتلا به واژن و رحم تکامل نیافته دارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت