سوال :

با سلام.دخترى ٢٣ساله هستم قبلا از اتوى مو زياد استفاده ميكردم و موهام دچار موخوره شده بود.موهامو كوتاه كردم و استفاده از اتو رو به حداقل رسوندم اما رشد موهام بشدت كمه و از اين بابت خيلي ناراحتم اصلا بلند نميشن ميخواستم بپرسم كه آيا دارويي هست كه موخوره رو به طور كامل از بين ببره و رشد موهام طبيعي بشه؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،بایستی وضعیت موهای شما توسط پزشک بررسی و آنالیز شودواحتمالا نیاز به داروی ترکیبی خواهید داشت [1396-01-19]


پاسخ سوال پزشکیمو مو خوره

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع تومورهای کلیهدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
رفع چین و چروک با تزریق بوتاکسدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
آلرژی در چشمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
انزال زودرس چیست؟| بررسی عوارض و علت زود انزالی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
حجیم سازی و ایجاد تقارن در گونه ها با تزریق چربیدکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روشهای مراقبت از پوست در زمستاندکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت