سوال :

سلام خسته نباشید من سی سالمه و حدود دوسالی هست که بین دو انگشت حلقه و وسطم بصورت هر چند وقت یکبار قرمز میشه و خارش میگیره و وقتی خارش میگیره اگه خیلی دقیق نگاه کنی یک مقدار خیلی خیلی ریزی برجستگی ایجاد میشه بعد چند روزی این خشک میشه و خارش برطرف میشع ولی پوشتم تو اون نقطع خشک کمی چروکیده شده بعد از گذشت یک مدت دوباره همین نقطه بهمین شکل میشع من دیگه نمیتونم انگشتر تو این دو انگشتم بزارم وسعتش از قبل یکم بیشتر شده ولی نقاط دیگه بدنم اینطوری نیست من علتشو نمیدونم لطفا راهنماییم کنید ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،استرس عصبی،کارزیاد و عدم رعایت بهداشت دستها و عدم استفاده از دستکش موقع انجام کار میتواند از عوامل ایجاد این عارضه باشد [1396-02-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مقایسه ی افزایش سایز سینه با جراحی و تزریق ژل به سینهدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تزریق بوتاکس برای لبخند زیبا تردکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
ناتوانی تحمل دخول یا واژینیسموس در زنان چیست و چه علتی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بیماری فیبروکیستیک پستاندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
واکسیناسیون و درمان زگیل تناسلیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آزمایشات هورمونی زناندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
جراحی پف پلک بالادکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
سوختگی های اسیدی و شیمیایی چه عوارض پوستی ایجاد میکنند؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت