سوال :

سلام خسته نباشید من سی سالمه و حدود دوسالی هست که بین دو انگشت حلقه و وسطم بصورت هر چند وقت یکبار قرمز میشه و خارش میگیره و وقتی خارش میگیره اگه خیلی دقیق نگاه کنی یک مقدار خیلی خیلی ریزی برجستگی ایجاد میشه بعد چند روزی این خشک میشه و خارش برطرف میشع ولی پوشتم تو اون نقطع خشک کمی چروکیده شده بعد از گذشت یک مدت دوباره همین نقطه بهمین شکل میشع من دیگه نمیتونم انگشتر تو این دو انگشتم بزارم وسعتش از قبل یکم بیشتر شده ولی نقاط دیگه بدنم اینطوری نیست من علتشو نمیدونم لطفا راهنماییم کنید ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،استرس عصبی،کارزیاد و عدم رعایت بهداشت دستها و عدم استفاده از دستکش موقع انجام کار میتواند از عوامل ایجاد این عارضه باشد [1396-02-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا با افزایش سن قد کوتاه می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پرسش های متداول فیلرهای پوستدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاشت ریش و سبیل به روش FUTکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیوگرافی دکتر پرستو خسروانی متخصص پوست و مو در شهرکرددکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
آنچه در مورد دندان مصنوعی باید بدانیددکتر کاملیا فرمند [ دندانپزشک ]
تومور اربیت چشم چیست و چه علائمی دارد؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
کاربرد مزوتراپیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت نهمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت