سوال :

سلام و ادب چندماهی ابروهام ریزش داره و خارش هم میکنه.یه چندسالی شامپوی کلیر ضد شوره ی سر برای پوست های چرب استفاده کردم که بعد استفاده سوزش در ابرو ایجاد میشد.الان یماهه کنار گذاشتم.داروی ضد استرس هم میخورم مثل ونلافکسین 75 دو عدد البته یماهه شروع کردم قبلش سیتالوپرام میخوردم.


دکتر گیتا فقیهی :

سلام برای درمان بایستی تحت آنالیز قرار گیریدوباتوجه به داروهایی که مصرف مینمایید ممکن است نیاز به دارو ترکیبی داشته باشید [1396-09-18]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل بینی برای فرم دهی بدون جراحیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
رفع و درمان اسکار و جای سوختگیدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
اکو قلبی یا اکوکاردیوگرافی چیست و چه کاربردهایی دارد؟دکتر امید هاشمی فرد [ متخصص قلب و عروق ]
چگونه درد لگن بر سلامت جنسی فرد تأثیر می گذارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
بیماری درماتیت سبورئیک چیست ؟دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
ترک کراک crackدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
علت همزمانی تزریق چربی و پی ار پیدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
لیزر فرکشنال CO2 و جوانسازی پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت