سوال :

سلام خانم دکتر. من یک سال قبل برای جای جوش هام لیزر فرکسل انجام دادم پیش ی دکتر متخصص پوست و مو. مراقبت های لازم رو هم انجام دادم.رنگ پوستم سبزه هست.یک ماه بعد از لیزر فهمیدم جای لیزر تیره تر شده به همون دکتر مراجعه کردم گفتن زیاد چیزی مشخص نیست و انگار قبول نداشتن که تیره شده.ولی برام ی داروی ساختنی نوشتن که شب بزنم به پوستم.تاثیری هم نداشت و پوست رو به شدت قرمز میکنه و دیگه استفاده نکردم. فرمول دارو رو گذاشتم. خانم دکتر آیا راه حلی داره پوستم خوب بشه؟ ممکنه برام ی دارو بگید که ساختنی نباشه؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام از پماد هیدروکورتیزون روزانه 2 مرتبه بر روی پوست استفاده نمایید برای رفع التهابات سعی کنید حضورا توسط پزشک متخصص پوست دیگر معاینه شوید [1397-01-20]


پاسخ سوال پزشکیفرکسل پوست مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تاثیر افسردگی بر رابطه جنسیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فواید و کاربردهای تزریق چربی به شقیقهدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
جراح پلاستيك چه کسی است؟دکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
علل کمر درد صبحگاهیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سلولیت چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سوگواری و مراحل آندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
عوارض عمل لیزیک چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
برداشتن جای تاتو در اصفهان با لیزر توسط پزشک متخصصدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
لیزر موهای زائد چند جلسه طول میکشد؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت