سوال :

سلام دکتر وقتتون بخیر من روی دستم زگیل دارم به پزشک مراجعه کردم برام با لیزر سوزوندنش ولی دوباره ایجاد شد دوباره مراجعه کردم و دوباره سوزندننش این بار هم از بین نرفت و یکی کنار ناخنم دوباره به وجود امد به پزشک دیگری مراجعه کردم برام فریز کردن الان که فریز کردم زگیل روی دستم خیلی بزرگتر شده و من نگرانم از این بابت لطفا راهنمایی کنین و بگین این بزرگ شدن مشکلی نداره؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام ژل سالسیک اسید 20% روی ضایعات هرشب استعمال نمایید [1397-02-19]


پاسخ سوال پزشکیزگیل

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسیددکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانیددکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت هشتمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
تشخيص سرطان سينه با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آناتومی زانو و التهاب بورس هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
وقتی چشم ها سرما می خورنددکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
جوانسازی با الکترونیدلینگدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت