سوال :

سلام دکترزنی هستم 40ساله ودارای ریزش موی طرح مردانه که البته10ساله که طرح درمان دارم. الان حدودیک هفتس که داغی شدیدی درسرم وپوستش احساس میکنم وحتی شبیه به اینه که پوست سرم میخوادکنده بشه... موهام هم الان ریزشش خیلی شدیدشده بطوریکه حتی یک سوم موهام هم نمونده ومثل تارابریشم نازک شدن ... حالا میخوام بپرسم علت این داغی واحساس کنده شدن پوست سرم چیه... وبه نظرشمابجای اسپیرونولاکتون.فیناستراید مصرف کنم ایرادی نداره ودرصدبهبودیش چه تغییری میکنه


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

دقیق نمیدانم ممکن است علت ریزش مو شروع پروسه یائسگی باشد یا دلیل دیگری. فیناستراید هم به شرطیکه جلوگیری از بارداری دقیق داشته باشید مناسب است. [1401-03-21]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اختلال برانگیختگی مداوم تناسلی چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
راه های درمان پارکینسوندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علل و درمان شکستگیهای فشاری ستون فقراتدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
پیرچشمیدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
آلودگی هوا با پوست ما چه می کند ؟دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
افتادگی ابرو چیست و به چه علت ایجاد میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
لیزر فراکسل چه تاثیری بر پوست دارد؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
درد زانو با علل خارج از زانودکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت