سوال :

با سلام ایا لیزر برخی از صورت و برخی از قسمتهای دستها و پاها با موارد زیر تداخل دارد؟ ۱-مصرف هر شب سیتالوپرام. ۲-قطع قرص لووتیروکسین ۵ روز قبل از لیزر. ۳-مصرف آنتی بیوتیک حین جلسات لیزر. ۴-مصرف مترانیدازول و آموکسی سیلین حین لیزرو ایپوبروفن روز لیزر. با تشکر از شما.


دکتر رامین مدرسی :

با سلام برخی از داروها ممکن است باعث حساسیت پوست و یا حساسیت به نور شوند که در نتیجه درهنگام لیزر منجر به سوختگی و یا ایجاد عوارض حساسیت به نور شود. آنتی بیوتیک ها و سیتالوپرام از جمله این داروها هستند [1401-03-07]


پاسخ سوال پزشکیمشاوره پوست متخصص پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نقش استرس در ابتلا به سرطان پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
کایروپراکتیک در اصفهان در کلینیک درد دکتر سلمان فلاحدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اورولوژیست و نفرولوژیست چه تفاوت هایی دارند؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علت و درمان قوس و گودی زیاد کف پادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تنبلی تخمدان و جوش صورتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نگهداری از پوست چربکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
توصيه هايى براى جلوگيرى از ناخن جويدن کودکاندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گزگز پا و سندروم تارسال تانلدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت