سوال :

سلام.خانم دکتر.خیلی ممنون که به سوالات پاسخ میدهید.من حدود 1 ماه پیش گوشت اضافه ای که روی بینی ام بود رو لیزر کردم.بعد از لیزر دکتر کرم وازلین و بیودرم را تجویز کرد.الان رنگ قسمت لیزر شده با قسمت های دیگه بدنم فرق داره و تیره تره.مثل سوختگی شده.آیا طبیعیه یا چیز دیگه؟ممنون از راهنمایی تون


دکتر هما فاتحی :

گاهی بعد از تحریک سطح پوست التهاب و پس از آن تیرگی پوست ایجاد میشود شبها به مدت یک هفته کرم هیدرو کورتیزون و روزها ضد افتاب بزنید [1400-12-16]


پاسخ سوال پزشکیتیرگی پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا نکروز چربی ابتلا به سرطان پستان را افزایش می دهد؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
کلینیک کاشت مودکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نحوه مصرف قرص های اورژانسی ضد بارداری و کارگذاری آی یو دی مسدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
همه چیز درباره آب سیاه چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بهترین درمان روزاسهکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
چگونه در 35 سالی پوستی شاداب داشته باشیمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
سونوگرافی بیوفیزیکال جنین در تهران - دکتر سیفدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت