سوال :

سلام خدمت دکتر عزیزم.آقای دکتر در ماه چهارم مصرف رواکوتان هستم. موهام خیلی نازک شدن طوری که وقتی شانه میزنم از ریشه که در میان هیچی بلکه ازز ساقه هم فورآ پاره میشه در حالیکه قبل از مصرف موهام خیلی محکم و بدون هیچ مشکلی بود میدونم میگید بعداز قطع این مشکل حل میشه میخواستم بدونم اونایی هم که ریختن دوباره شروع به رویش میکنند؟و اینکه چه مراقبتی در این مدت مصرف رواکوتان از موهام داشته باشم؟


دکتر جمال الدین حسن زاده :

نگران نباشید پس از قطع مصرفراکوتان این حالت بهبود پیدا میکنه نرم کننده مو بزنید [1401-06-07]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی اسکلتی عضلانی چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
آزمایش ناباروری مردان چگونه است؟ روش تشخیص ناباروری مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تجربه کمترین عوارض در جراحی افتادگی پلکدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
شکاف لب و کام (لب شکری) و درمان ارتودنسی آندکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
مسائل و مشکلات پوستی در دوران بارداریدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
روش انجام اکو کاردیوگرافی قلب جنیندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
رحم هتروژن در سونوگرافی چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
پانچ پوست در چه مواردی انجام میشود؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
درمان صاف نشدن ارنج دستدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت