سوال :

با سلام..ميخواستم بدونم اگر من همزمان قرص فيناسترايد وماينوكسيديل مصرف كنم وبعد از نتيجه مثبت يكي از اين دو دارورو قطع كنم موهايي كه رويش كردن دچار ريزش ميشن؟با تشكر فراوان


دکتر هما فاتحی :

سلام می توانید پس از حصول نتیجه ی مطلوب و گذشت حدود یک سال بتدریج فیناستراید راکم کرده و قطع کنید.به این روش احتمال ریزش مو کمتر می شود. [1401-01-14]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو ماینوکسیدیل فیناستراید

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین دکتر پوست در آمادگاه اصفهان | دکتر گیتا فقیهیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
داروهای ممنوع دردوران بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
خدمات فیزیوتراپی، توانبخشی و کاردرمانی چیست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بررسی انواع تومورهای بدخیم پلکدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
موانع شیردهیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اهمیت دقیق بودن سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
آنچه باید در مورد آمپول سیکلوفم پیشگیری از بارداری بدانیددکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
تشخیص زودهنگام اوتیسم با انجام آزمایش شنواییدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت