سوال :

سلام اقای دکتر حدود 1 ماه و 20 روز درمان با ماینو فین یپشیا شروع کردم البته بنده طاس نشدم وسن 23 سال هست فقظ گوشه های خالی شد و رفتم پزشک میانو الوپکسی 5 داد الان 1ماه ماینو می زنم خیلی بدتر کرد گوشه هام حتی جایی که مو هست محو می کنه به جای رویش و رف ع نازکی و بوی الکل شدید می ده ممکنه تقلبی باشی یا خاصیت ماینو این طوری هست بوی الکش شدید می ده


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

در مورد تقلبی نظری ندارم ولی ماینوکسیدیل ها همیشه ماه اول ریزش میدهد [1401-08-03]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین روش پاک کردن تاتو یا خالکوبیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است و برای چه کسانی نامناسب است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آيا پروتز سينه باعث سرطان پستان می شود؟ عوارض پروتز سینه چیست؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد واکسن گارداسیل در درمان زگیل تناسلیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سوچور سيلوئت سافت چيست ؟دکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت بیست و پنجمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
لیزر پوست صورتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت