سوال :

سلام دختر 17 ساله هستم مبتلا به سرطان سارکوم به دلیل عوارض داروهای شیمی دچار شقاق مقعد شدم .به دکتر مراجعه کردم وگفتن نیاز به عمل نیست و با پماد دست ساز و قرص انتی بیوتیک رفعم میشود .اما بعد از دوره شیمی دوباره دچار زخم شدم .درد زیادی داره به طوری که نمیتونم بشینم لطف بفرمایید بگین چه کار کنم؟؟


دکتر سید محمد رضا حکیمیان :

درود و ادب . در شرایط شما در صورت عدم پاسخ دارویی می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد . [1400-01-18]


پاسخ سوال پزشکیسرطان شیمی درمانی مقعد

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، کوچه 23
تلفن : 36294896 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم اسکيزوفرنيا ـ قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
چگونه افراد مسن می توانند به داشتن رابطه جنسی مطلوب ادامه دهند؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
درمان زانو درد با فیزیوتراپیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
همه چیز در مورد دستگاه بیوفیدبک و نوروفیدبکدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ارزیابی ان بی در جنیندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
بهترین روشهای تحریک و تقویت کلاژن سازی در پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ورزش درمانی در درمان پوکی استخواندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق بوتاکس تعریق کف دستدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
علائم خطر در طی بارداریدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت