سوال :

با سلام.2 سالي ميشه ماينكسيديل 5 و فيناستارايد 1 مصرف ميكنم سرم كمي جوش ميزنه و صبحها كه بلند ميشم صورتم ورم داره اگه زيادتر از حد ماينوكسيديل بمالم بيشتر ورم ميكنه ممكنه به دست و پام هم برسه ادامه بدم يا قطعش كنم.با تشكر


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در صورتیکه پس از قطع ماینوکسیدیل علایم و ورم پیشانی تون از بین بره ممکنه نشانه حساسیت به ماینوکسیدیل باشه و بهتره اون رو ادامه ندید. [1401-03-06]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روش های سفید کردن دندان در کودکاندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
لک صورت یا ملاسما را چطور درمان کنیم؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چه چیزی باعث آتروفی پوست سر میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پارگی تاندون شانه چیست و چگونه میتوان از آن جلوگیری کرد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
رفع جای زخم و بخیهدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
قارچ های پوستی چیست و چگونه ایجاد میشود؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گالاکتوسل چیست؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
فیلم جراحی لیزری دیسکدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
تغییرات پوست و مو در سن بلوغدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت