سوال :

با سلام. من روی گردنم بر اثر ریختن اسید کلویید ایجاد شده. از یک ژل لایه بردار به نام اسپکتراژل استفاده میکنم از انجا که وضع مالی مساعدی ندارم همین کافیه؟ یا از لیزر هم استفاده کنم؟ در ضمن سرم رو بالا پایین ک میکنم گردنم یه ذره کش میاد آیا بالیزر درمان میشه؟ مرسی از راهنماییتون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

اگر کلویید ها ضخیم باشد لیزر هم لازم دارد اگر نازک هستندد به همین درمان ادامه دهید [1401-08-23]


پاسخ سوال پزشکیمشکلات پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ماه گرفتگی چیست و آیا نیاز به درمان دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
پلاسماجت و جوانسازی پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
راهکارهای تسریع رشد ابروهادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
چرا نباید جوش های صورت را ترکاند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تفاوت آرتروز گردن با دیسک گردن در چیست؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بیضه نزول نکرده چیست و با چه عوارضی همراه است؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
عوارض قرصهای پیشگیری از بارداریدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
اسکولیوز چیست ؟دکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شوره سر و راهکار درمانی آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت