سوال :

سلام و عرض ادب. ذکتر من صورتم جوشهای بسیار شدیدی میزد که 1 سال دوره کامل راکوتان خوردم و الان 2 هفتس تموم شده ولی صورتم جوشهای ریز میزنه (هفته ای 4 تا). یعنی این همه راکوتان خوردم و عوارضشو تحمل کردم هیچی ؟؟ چیکار کنم برنگرده جوشهام و چه دارویی مصرف کنم ؟ ممنون از لطفتون


دکتر جمال الدین حسن زاده :

میزان عود پس از مصرف راکوتان بستگی به میزان مصرف دارو داره. معمولا عودهای پس از قطع این دارو خفیف و با داروهای موضعی قابل کنترل هستند . در مواردی ممکنه نیاز به درمانهای سیستمیک یا مصرف مجدد ایزوترتینوین باشه. [1401-06-02]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ترفندهای لازم جهت کاهش منافذ پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
اكوكارديوگرافي جنين ( بازنگري جديد )دکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]
ساختمان زانودکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سوالات میکرونیدلینگکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
ديس رفلكسی خودمختار در آسيب نخاعدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علت و علائم زانو درددکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مراقبت های قبل و بعد از عمل لیزر دیسک کمردکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مزونیدلینگ و جوانسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عمل زیبایی هاله نوک سینهدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت