سوال :

با سلام میخواستم بدونم کدام داروهای ضد افسردگی باعث ریزش مو میشن،سیتالوپرام وکلردیاز پوکساید چطور؟ با تشکر


دکتر هما فاتحی :

اکثر داروهای افسردگی ریزش مو دارند . [1400-12-02]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق پی آر پی چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علل انجام اولتراسوند بیضهدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
عفونت گوش شناگر چیست ؟دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
اگر لب شما هم تبخال میزند این مطلب را بخوانیددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
سوالات رایج در مورد ایمپلنت - قسمت دومدکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
رعایت نکاتی که منجر به کاهش چین و چروک میشونددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
رابطه بین بیماریهای مقاربتی و تاثیر آنها بر سلامت باروری مرداندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت