سوال :

با سلام حضور محترم آقاي دكتر در ويديوهايي كه از بيمارا قبل و بعد از عمل تهيه ميكننين ، گفته مي شه كه اگه بعد از سه ماه بهبودي حاصل نشه نياز به عمل باز هستش. اينجا پرسش بنده از شما اين هست كه قسمتهاي بيرون زده ديسك كه در ليزر پلاسما سوزانده مي شود ، بعد از ليزر بازهم وجود خارجي دارند كه نياز به عمل باز ميشود؟ با تشكر


دکتر احمد شکرچی زاده :

سلام هیچ عمل جراحی در پزشکی بهبودی صد در صد ندارد. بر اساس آمار احتمال بهبودی با لیزر پلاسما ۸۰ تا ۹۰ درصد است. بیمارانی که تا سه ماه بهبودی پیدا نکنند بعنوان بیماران درمان نشده تلقی میشوند. علت عدم بهبودی این افراد مختلف است. [1396-11-20]


پاسخ سوال پزشکیدیسک

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع ریزش موی زناندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چرا مژه و ابرو سفید میشود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عواملی که باعث خشکی و آسیب رسیدن به موها میشونددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
راش پوستی بال پروانه ایدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
پیوند مو به روش FIT و FUT؛ بررسی مزایا و معایب هر روشدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
لیپوم چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
آیا شکستن قولنج انگشتان دست باعث آرتروز می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت