سوال :

با سلام حضور محترم آقاي دكتر در ويديوهايي كه از بيمارا قبل و بعد از عمل تهيه ميكننين ، گفته مي شه كه اگه بعد از سه ماه بهبودي حاصل نشه نياز به عمل باز هستش. اينجا پرسش بنده از شما اين هست كه قسمتهاي بيرون زده ديسك كه در ليزر پلاسما سوزانده مي شود ، بعد از ليزر بازهم وجود خارجي دارند كه نياز به عمل باز ميشود؟ با تشكر


دکتر احمد شکرچی زاده :

سلام هیچ عمل جراحی در پزشکی بهبودی صد در صد ندارد. بر اساس آمار احتمال بهبودی با لیزر پلاسما ۸۰ تا ۹۰ درصد است. بیمارانی که تا سه ماه بهبودی پیدا نکنند بعنوان بیماران درمان نشده تلقی میشوند. علت عدم بهبودی این افراد مختلف است. [1396-11-20]


پاسخ سوال پزشکیدیسک

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روش هایی برای جلوگیری از آسیب به شنواییدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
بالا کشیدن دائمی ابرو با چه روشهایی انجام می شود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
زمين خوردن در افراد مسندکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تشخیص پیرچشمیدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
کنترل علائم حیاتی شامل چه مواردی میشود؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
رادیوگرافی تک دندان یا پری اپیکالدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
چه مراقبتهایی پس از انجام سابسیژن لازم است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درماپن روشی برای جوانسازی پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع سونوگرافی مردان و آمادگی لازم برای آن در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت