سوال :

سلام توروخدا جوابمو بدین من دختر 21 ساله هستم.تازگیها خیلی زود زود پریود میشم.البته از اول هم خیلی قاعدگی منظمی نداشتم .یعنی فاصله بین قاعدگیم متغیر بود.ولی الان 2 اسفند.14 اسفند و دوباره 25 اسفند پریود شدم.قبلا هم یکی دوبار اتفاق افتاده بود که تو یه ماه دوبار پریود شم ولی ایندفعه.... به غیر از این هیچ مشکلی ندارم مثل چاقی.پرمویی و...واز هیچ گونه قرص و داروویی استفاده نمیکنم فقط تتراسایکلین برا جوشام میخوردم که ماه اخرشه.تورو خدا بگین من مشکلی دارم؟چیکار کنم؟من فعلا نمیتونم به دکتر مراجعه کنم


دکتر میترا مولائی نژاد :

کاربر گرامی ممکن است علت این امر استرس باشد ولی ابتدا باید علل جسمی رد شود برای این کار بهترین کار بررسی جهت انجام سونوگرافی و بررسی سایر علل بی نظمی پریود است. [1401-07-25]


پاسخ سوال پزشکیقاعدگی

آدرس مطب : 1
تلفن : 88305686 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لابیاپلاستی با لیزر چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
نکاتی درباره زگیل های پوستیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
چه زمانی شما و فرزندانتان نیاز به معاینه چشم دارید ؟دکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ریزش مو بعد از زایماندکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عمل بلفاروپلاستی پلک پایین از داخل چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
درمان جوش های چرکیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
همه چیز درباره ناباروری زناندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوشدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت