سوال :

با سلام و خسته نباشید، من خانومی 27 ساله هستم که 2سال پیش در 14 هفتگی سقط کردم و به من گفتند نارسایی دهانه رحم است و حالا در هفته 6 بارداری هستم و میخواستم بدانم چه کارهایی احتمال سقط من رابیشتر میکند و بهتر است کی برای بستن دهانه رحم مراجعه کنم؟آیا نیاز به جراحی و بستری شدن دارد؟باتشکر


دکتر میترا مولائی نژاد :

کاربر گرامی ضمن عذرخواهی از تاخیر در پاسخگویی به سوال شما، برای سرکلاژ با نظر پزشکتان باید پیش از 18 هفته اقدام کنید. در صورت وجود هرگونه درد ویا خونریزی به پزشکتان مراچعه کنید. فعلا نزدیکی عمیق نیز نداشته باشید. برای سرکلاژ باید عمل جراحی و بستری در بیمارستان به مدت کوتاهی برای شما در نظر گرفته شود. [1401-08-03]


پاسخ سوال پزشکیناباروری

آدرس مطب : 1
تلفن : 88305686 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رفع جای جوشدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تاثیر موبایل بر درد گردندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تشخیص دیسک کمر با رادیولوژیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
آیا هر سرفه و خس خس سینه ای در کودکان علامت آسم است ؟دکتر محمد رضا مدرسی [ فوق تخصص ریه و دستگاه تنفسی کودکان ]
تاثیر استفاده از بریس در شکستگی مهره های کمری و گردنیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پاسخ به سوالات رایج در مورد ارتباط تغذیه با سرطاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
پارگی مینیسک زانو چیست؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
بررسی علت و روش های درمان ورم و گرفتگی پا در بارداریدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت