سوال :

با سلام خدمت خانم دکتر. من یکی از مریض هاتون هستم مشکلم اکنه هست سری اول پیلینگ نقطه ایی شدم و بعد محلول الکلی و کرم سه ژاختنی و یک ژل آکنالن و کپسول دایکسی استفاده کردم .و این دوره که برام کرم ساختنیه لایه بردار تجویز کردید و فرمودید اگه پوست پوسته شد یک هفته داروهامو قطع کنم که الان بعد از اون یک هفته که مجددا استفاده کردم پوسته شد این مشکلی نداره ؟ باید همینطور ادامه بدمش ؟و همون ترتیب اول یک شب درمیان 1ساعت بعد تاصبح و هفته سوم 5 شب د هفته انجام بدم ؟؟


دکتر فاطمه عندلیب :

درود و ادب . اگر پوسته ریزی شدید نیست و در حدی است که فقط خودتان متوجه می شوید اشکالی ندارد . جهت شروع مجدد دارو بعد از یک هفته مجدداً بایستی از ابتدای دستور العمل چاپی عمل کنید . [1400-12-03]


پاسخ سوال پزشکیاسکار آکنه لایه برداری پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و انواع درمان فیزیکی آرتروز یا ساییدگی مفصل زانودکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
راهکارهای پیشگیری و بهبود دردهای اسکلتی و عضلانیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان منافذ باز صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نتایج امیدبخش برای درمان کم شنوایی حسی عصبیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
میکرونیدلینگ درماپن صورت در اصفهان - دکتر واعظ شوشتریدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
آیا افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد ممکن است؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
سوزش ادرار به چه دلایلی ایجاد می شود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
رادیوفرکوئنسی زانودکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت