سوال :

با سلام خدمت شما خانوم دکتر فاتحی.... حدود 10 روز پیش من از پماد تتراسایکلین چشمی به دلیل عفونا چشمام استفاده کردم که احساس سوزش شدید در پلک چشم چپم پیدا کردم با استفاده از این پماد...از سه روز بعد از این سوزش مژه های اون قسمت به شدت ریزش پیدا کرده و الان قسمتی از مژه هام خالی شده...به چشم پزشک مراجعه کردم و فقط پماد هیدروکورتیزون تجویز کردن...الان خیلی نگران مژه هام هستم....برای رشد مجدد آیا راهی هست؟...


دکتر هما فاتحی :

نگران نباشید مژه ها برمیگردد . کپسول زینک پلاس بخورید. [1400-12-12]


پاسخ سوال پزشکیمژه

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ماه گرفتگی چیست و آیا نیاز به درمان دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
(Otitis Media) عفونت گوش میانیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
از بین بردن اسکار با لیزرکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق فیلر خط غم برای از بین بردن ماریونت لایندکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
بررسی راه های درمان درد مچ دستدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
فیبرومیالژی ( درد منتشر بدن )دکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چگونه از پوست در دوران کرونا مراقبت کنیم؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت