سوال :

با سلام من دختری 28 ساله هستم ک بخاطر موهای زائد بالا جهت لیزر به پزشک مراجعه کردم ولی با وجود انجام دوره های کامل لیزر پس از مدتی باز موها رشد کردند در ازمایشات مشخص شد ک هورمون مردانه بالا دارم حال برای مداوای هرمون مردانه بالا باید چه دارویی مصرف کنم؟ همچنین ب هر نوعی ک موهای بدنم را اصلاح میکنم در هنگام رویش مجدد موها درد و نقاط قرمز رنگ در محل رویش هر تار مو شبیه عفونت و موهای زیر پوستی و عذاب اور مشاهده میکنم تا زمانی ک موها کامل رشد کرده و از پوست بیرون وخلاص شوم ایا راه چاره ای هس


دکتر رضا رباطی :

اگر مشکل زمینه هورمونی هست درمان دارويي هورمونی حسب تغییرات آزمایشگاهی تجویز می گردد علت جوش ها برگشت مو زیر پوست هست و نیاز به درمان دارويي در مرحله حاد دارد [1395-09-10]


پاسخ سوال پزشکیاصلاح درد مو

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیزیوتراپی و مراقبت های بعد از تعویض مفصل لگن و راندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان سریع جوش صورتدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تغذیه و پوکی استخواندکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]
ارتزهای ستون فقرات چه کاربردهایی دارند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
توصیه های غذایی برای جلوگیری از سرطان پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
انجام روشهای جوانسازی همراه با تزریق پرکننده های پوستیدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به پرسش های رایج در مورد آبرسانی به پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
سونوگرافی بیضه ها و آمادگی های لازم قبل از آندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
آشنایی با مزایا و معایب آمپولهای پیشگیری از بارداری DMPAدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت