سوال :

با سلام من دختری 28 ساله هستم ک بخاطر موهای زائد بالا جهت لیزر به پزشک مراجعه کردم ولی با وجود انجام دوره های کامل لیزر پس از مدتی باز موها رشد کردند در ازمایشات مشخص شد ک هورمون مردانه بالا دارم حال برای مداوای هرمون مردانه بالا باید چه دارویی مصرف کنم؟ همچنین ب هر نوعی ک موهای بدنم را اصلاح میکنم در هنگام رویش مجدد موها درد و نقاط قرمز رنگ در محل رویش هر تار مو شبیه عفونت و موهای زیر پوستی و عذاب اور مشاهده میکنم تا زمانی ک موها کامل رشد کرده و از پوست بیرون وخلاص شوم ایا راه چاره ای هس


دکتر رضا رباطی :

اگر مشکل زمینه هورمونی هست درمان دارويي هورمونی حسب تغییرات آزمایشگاهی تجویز می گردد علت جوش ها برگشت مو زیر پوست هست و نیاز به درمان دارويي در مرحله حاد دارد [1395-09-10]


پاسخ سوال پزشکیاصلاح درد مو

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پروفایلو ژلی برای کلاژن سازی بیشتر پوستدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اقدامات قبل از بارداری (1)دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
نقش عوامل محیطی در ناباروریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
تغییرات پوستی را جدی بگیریددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
با انواع اسید تراپی پوست آشنا شویددکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مهمترین کاربردهای پی آر پیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عوارض شکستن قولنج کمر چیست؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
روشهای ترکیبی لیفت و جوانسازی پوستدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
چه خوراکی هایی باعث به وجود آمدن جوش صورت می شوند؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت