سوال :

سلام. آقای 27ساله ای هستم که دچار بوی نامطبوع پا می باشم و باوجود رعایت استفاده از کفش مناسب و شستشوی پاها و جوراب ها، این مشکل در زمستان و تابستان آزارم می دهد. ضمنا تمامی آزمایشاتم نرمال هستند و فقط هیپوگنادیسم تحت درمان با تستوسترون دارم. درمان پیشنهادی شما چیست؟ نظرتان در مورد محلول آلومینیوم کلرید چیست و اگر مساعد است چگونه مصرف کنم؟ ممنون.


دکتر سهیلا طاهری :

اگر دچار تعریق زیاد کف پا باشید و همزمان بوی نامطبوع پا داشته باشید محلول آلومینیوم کلرید مفید است. محلول 20 درصد آن را شب ها به کف پای خشک بمالید و هر شب ادامه دهید. بعد از دو هفته می توانید یک شب در میان استفاده کنید. اگر برطرف نشد از محلول های آنتی بیوتیک و صابون های ضد عفونی کننده استفاده کنید. [1395-10-28]


پاسخ سوال پزشکیکفش درمان

آدرس مطب : اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، میدان غدیر ، مجتمع عقیق 5
تلفن : 36520200 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درماتیت سبورئیک چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
زاویه سازی فک بدون عمل و با بهترین روشهادکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
خشکی پوست در زمستاندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تاثیر مزوتراپی در رفع غبغبدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
آیا کم آبی باعث کمر درد (دیسک کمر) می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تکنیک تمرکز حسی چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گودی و تیرگی دورچشمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
روش استفاده از نخ دندان ( بخش دو )دکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]
برای جوش های التهابی چه کنیم؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت